” Kemain kakak Sefhia, diva sangat dia. Hehe.. ” – Netizen

Video Gelagat Anak Elly Mazlein, Putri Sara Sefhia Cur1 Perhatian Peminat. Wah, Bukan Main Bergaya Lah Sefhia. Melet0p Macam Mama Dia Juga. Eh Baby Haider Pun Ada Juga !!

Meninjau ke akaun Instagram Elly Mazlein, video terbaru yang dikongsikan oleh Elly telah mencur1 perhatian ramai peminat. Elly memuatnaik sebuah video ketika berada di sebuah restoran di Hotel Grand Hyatt, Kuala Lumpur.

Video tersebut memaparkan gelagat anak Elly iaitu Putri Sara Sefhia bersama rakan baiknya. Sefhia memakai baju bulu berwarna pink manakala rakannya memakai baju gaun bersama kepak rama-rama di belakangnya.

Ramai menyatakan gaya Sefhia saling tidak tump4h seperti ibunya. Nampak begitu mesra dan sentiasa bersama rakan baiknya itu. Selain itu, gaya fesyen Sefhia juga bukan biasa-biasa kan. Nampak diva sangat, hehe.

Elly dan suaminya, Muhammad Azlan turut berada di sana. Dapat dilihat suami Elly memangku anak kedua mereka iaitu Haider Mateen yang sedang tidur. Nampak sangat bahagia Elly bersama keluarga kecilnya.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian ini menerima lebih daripada 30 komen yang seronok melihat kebahagiaan Elly kini. Antara komen-komen yang diberikan :

” Kupu kupuuu belakang badan tak tahann dikk paling apiii.. sweet family. suka tgok kluarga kecil kepom.. diva sgt dia.. “

” Alhamdulillah.. Keluarga bahagia.. Seronok tengok diorang.. Teringat kak Elly di Video musik BUNGAKU BAKAWALI.. “

” Wah bestnya, kat mana nie kakPom.. nah ap1 utk kepom n families.. Alhamdulillah happy tgk kak lina n manja.. “

” Wowwww ap1 sangat kak lina kepommmm.. Kat mana kedai ni.. Kt hyatt kl ke ni.. bestnya.. best nye theme.. “

” Comelnya.. semoga kak lina sentiasa bahagia bersama keluarga.. seronok tengok famili kak lina kepom kita.. “

” Hamboi terkedek2 dia bjln.. so cute both. Kemain kakak Sefhia ade bff lagii… Let0ps mcm pompom jgk.. “

” Aww sweet, she’s grown up fast ya time flies.. comey, semoga bahagia selalu kak kep0m dan suami.. amen.. “

Sesekali apabila Elly berkongsi mengenai anaknya pasti mencur1 perhatian ramai. Nampak sudah besar sangat Sefhia. Semoga Elly Mazlein dan suami sentiasa bahagia melayari kehidupan berumahtangga dengan anak-anak yang comel.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Elly Mazlein

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..