” Bamb4m nau baby tu, sebijik muka mama.. ” – Netizen

Datin Almy Nadia Kongsi Gambar Anak Keempatnya Yang Sedang Lena Tidur Bersama Dato’ Fizz Fairuz. Alahai Pipi Tu Kenapa Bamb4m Dan Comel Sangat, Ger4m Sungguh !!

Tanggal 8 Disember tahun lalu, Datin Almy Nadia telahpun selamat melahirkan cahaya mata keempatnya. Seperti 3 anaknya yang lain, kali ini juga Datin Almy dan Dato’ Fizz dianugerahkan cahaya mata perempuan.

Melihat pada perkongsian terdahulu, pasangan ini tidak berkongsikan wajah penuh anak mereka ini. Namanya juga masih belum diumumkan sehingga ke hari ini. Meninjau entry terbaru di akaun Instagram Datin Almy, beberapa keping gambar yang memaparkan wajah anaknya ini dikongsikan.

Tulis Datin Almy di kapsyennya pendek sahaja berbunyi ‘ Ini kesayangan saya ‘ . Ini adalah pertama kali wajah si kecil ini dikongsikan secara penuh. Sebelum ini hanya sebahagian sahaja wajahnya ditunjukkan.

Baru sebulan usianya, sudah nampak temb4m sekali pipi bayi Almy. Peminat juga ger4m melihat kem0ntelannya. Ada juga peminat yang bertanyakan nama si kecil ini namun sehingga kini belum ada sebarang reply daripada Datin Almy.

Jom baca perkongsian di bawah :

(Klik butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Sehingga kini, perkongsian oleh Datin Almy ini telahpun mendapat lebih 5000 likes. Antara komen-komen peminat yang dapat kami kongsikan :

” Bamb4m nau baby tu, sedap untuk digom0l. We live in reality as well. Semua bpak bpak begini ehh kejadiannya lps tidokan anak . Igt laki aku je haha.. “

” Masya Allah, comelnya ger4m tengok baby. Sebijik muka mama lah baby ni. Sama naik lah papa dia dengan anaknya haha.. “

” Nama apa si comel ni, temb4m betul pipinya. Ger4m tengok pipi pau tu, style anak dengan bapak sama je ni haha.. “

” Law4n tidur ke ni siapa tidur paling lama haha. Amb0i mana satu baby ni, haha bila ayah jaga anak camni lah jadinya.. “

Memang kebiasaannya beginilah kejadiannya jika anak dijaga oleh suami. Bukan ayah memerhatikan anak tetapi anak yang asyik melihat si ayah tidur. Jaga-jaga Datin Almy, nanti adalah balasan Dato’ Fizz kerana kongsikan gambar-gambar ini, haha.

Apa-apa pun, si kecil Datin Almy memang comel. Wajahnya sudah ditayangkan, t1nggal namanya sahaja menunggu pengumuman daripada Datin Almy atau Dato’ Fizz. Semoga terus membesar dengan sihat dan menjadi anak yang solehah untuk kedua ibu bapa.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Almy Nadia

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..