” Dah tahu Ernie Zakri punya perang4i comel tu ikut siapa, haha.. ” – Netizen

Video Gelagat Ziana Zain Berceloteh Dengan Gambar Kucing Yang Comel Bikin Ramai Terhibur. Memang Gaya Tu Saling Tak Tumpah Seperti Ernie Zakri. Ger4m Betul Ziana Dengan Kucing Tu, Comel Je Cakap Suara Macam Tu !!

Nama penyanyi Ziana Zain atau nama sebenarnya, Siti Roziana binti Zain semestinya dikenali ramai. Lagu Ziana bertajuk ‘Madah Berhelah’ sehingga kini sering menjadi siulan ramai dan popular meskipun lagu itu sudahpun berusia 30 tahun.

Meninjau di akaun Instagram milik Sinar, telah berkongsi satu video yang memaparkan Ziana sedang berceloteh bersama rakan-rakannya. Difahamkan menerusi video itu Ziana sedang melihat gambar seekor kucing yang comel di paparan skrin telefon.

Gaya Ziana bercakap telah mendapat perhatian ramai. Ada yang menyatakan gaya Ziana vercakap dalam video tersebut seperti gaya anak saudaranya iaitu Ernie Zakri yang juga merupakan seorang penyanyi yang dikenali ramai.

Sehingga kini video Ziana Zaina itu telah mendapat lebih 6 ribu tanda suka dan ratusan komen sejak ia dimuatnaik ke Instagram. Comel sungguh dengar Ziana bercakap dengan gambar kucing, ger4m betul Ziana dengan gambar tu.

Jom tonton video di bawah ini :

Di ruangan komen, rata-ratanya terhibur mendengar Ziana berceloteh dan bersetuju yang Ernie memiliki perang4i comel seperti Ziana. Antara komen-komen menarik adalah :

 ” Sama macam perang4i Ernie lah, sangat cute. Rupanya Ernie mewarisi perang4i comel daripada ibu saudara dia, hehe.. “

” Dia punya ger4m tu, tak boleh bawa bincang. Haha comel lah tengok Kak Ziana cakap macam tu.. “

” Mak sedara dgn ank sedara suka sgt buat suara gini kan, haha lawak lah. Dapat bayangkan kalau Ernie dan Ziana bergabung.. “

” Ya ampun macam mak aku la perangai lah. Tengok kucing terus ger4m nak dihemp0k je katanya, hahaa.. “

” Suara tu, suara haha cakap bahasa kucing. Comel betul Ziana buat suara tu, haha memang sebijik macam Ernie.. “

” Ernie ikut perang4i comel mak sdra dia lah, haha aduh4i, tengok video ni terus teringat dekat Ernie.. “

” Telinga dah mamam, haha ger4m betul tu Ziana. Biasa lah mak2 memang macam tu, silap2 kucing tu lagi dorang sayang lebih dari anak sndri, haha.. “

Alahai Ziana punya suara tu memang comel lah, rupanya Ziana ni pencinta kucing yer. Nasib lah tengok gambar je, kalau kucing tu ada depan mata, habis lah kena gom0l. Apa-apa pun semoga Ziana Zain sentiasa dalam keadaan sihat selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Sinar_my , Ziana Zain, Ernie Zakri

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copright akan dikenakan..