” Kau dah berubah Ipin, kau dah tak seperti dulu.. ” – Tomok

Video Tomok Bersama Sahabat Baiknya, Black Hanifah Melakonkan ‘Parodi’ Upin Ipin Buat Ramai Terhibur. Alahai Upin Sed1h Betul Tu Bila Tahu Ipin Dah Berubah, Haha !!

Sebelum ini, penyanyi Tomok dan pelakon Harris Annuar telah menjadi bualan ramai hingga digelar ‘Upin Ipin selebriti’ kerana tul4r video aksi lucu mereka yang dikatakan seperti animasi kartun tersebut.

Hal ini kerana, ketika itu Harris masih berimej botak seperti Tomok juga. Sekaligus membuatkan ramai yang terhibur melihat dua sahabat ini. Namun bagi yang mengikuti Harris sekarang pasti tahu, yang dia sudah mempunyai rambut.

Baru-baru ini, menerusi laman Instagram milik Tomok, telah berkongsi satu video dia bersama penyanyi Black Hanifah. Menerusi video itu, mereka telah melakonkan ‘parodi’ Upin Ipin. Aksi Tomok dan Black sekali lagi telah mencur1 perhatian ramai peminat.

Manakan tidak, kelihatan Tomok seakan sed1h apabila Black yang sebelum ini popular dengan imej botak sudah pun mempunyai rambut. Hingga kini video tersebut telah mendapat lebih 22 ribu tanda suka sejak ia dimuatnaik ke Instagram.

Jom tonton video tersebut di bawah ini

Di ruangan komen, rata-ratanya terhibur melihat lakonan Tomok dan Black. Antara komen-komen menarik adalah :

” Hahaha ipin dah ada rambut, kecew4 betul si Upin tu. Ad0hai kelakar lah tengok korang berdua ni, ada je perang4i kelakar.. “

” Hahaha macam si0t lah korang dua ni dengan lagu background pun tak boleh blaaa, memang aku terhibur.. “

” Nak sed1h tapi kelako lah, haha pkir2 balik kes1an upin dan ipin yer, kecik2 dah botak kepala tu, haha.. “

” Bang tomok buat lah tanam rambut macam abang black,  teringin nak tengok fesyen rambut abang Tomok yg dulu, tapi video ni memang lawak.. “

” Apasal Ipin dah besar makin gelap, kuat main panas ni yaaa. Hahaa comel lah Upin meraj0k dengan Ipin.. “

” Panas2 ni korang buat hal ya, sabar jalh. Tomok kau pergi buat tanam rambut macam Black, lagi bertambah handsome.. “

” Hahahaha, Kasi bel4h tengah balik bro. Bagi Ipin pulak menang1s tengok, gig1t jari lepas tu, haha.. “

Kemain lagi Tomok berlakon sed1h, haha patut lah ramai yang terhibur, memang kelakar. Apa-apa pun, video tersebut hanyalah sekadar hiburan, semoga Tomok dan Black sentiasa berjaya dalam kerjaya yang diceburi mereka.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Tomok, Black Hanifah

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copright akan dikenakan..