” Lembutnya suara Aqish, lemah-lembut orangnya.. ” – Netizen

Video Ucapan Puteri Balqis Buat Peminatnya Cur1 Perhatian Ramai. Alahai Comelnya Aqish, Lemah-Lembut Dan Manja Jer Suara Dia. Bak Kata Noorkhiriah, Seorang Yang Tertib Dan Tinggi Budi Bahasa !!

Puteri Balqis atau mesra dipanggil Aqish merupakan seorang pelakon yang berbakat sejak dari kecil lagi. Kini Aqish sudah meningkat remaja dan membuat kemunculan semula setelah beberapa tahun menyepi dari dunia lakonan.

Meninjau ke akaun Instagram Noorkhiriah, video Khiriah bersama Aqish telah meraih perhatian ramai. Khiriah merakamkan video tersebut untuk peminat Aqish dan meminta Aqish memberi ucapan buat para peminatnya.

Gaya percakapan Aqish yang sangat lemah-lembut membuatkan ramai memuji perwatakan Aqish yang nampak pem4lu dan sopan. Malah Khiriah juga memuji sikap Aqish yang sangat berbudi bahasa dan menghormati orang tua.

Perkongsian ini telah mendapat lebih 145 ribu jumlah tontonan buat masa ini. Untuk makluman, Khiriah dan juga Aqish kini sedang menjalani penggambaran drama terbaru mereka berjudul Itulah Takdirnya.

Jom tonton video di bawah :

Ramai memuji peribadi Aqish yang lemah-lembut ini. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Makin besar makin manis.. suka sgt lakonan dia masa kecik2 dulu.. cute dan sgt berbakat.. jgn sia2 bakat tu ye dik… “

” Lembut je dia ckp.. nampak mcm bakal ustazah.. besar dh aqish.. lama tk tgk dia brlakon.. Welcome Aqish & wish you all the best.. “

” Tak sabar nak tgk aqissh. Lama dah dia tak berlakon. Moge Allah bagi kesihatan yg baik utk dirinya.. Lemah lembut orgnya..”

” Lembutnya suara aqish aunty doakan di sini semoga aqish sentiasa dilindungi, dirahmati, dikurniakan hidayah dan petunjuk dari Allah.. “

” Welcome back aqish… rindu lakonan aqish ni.. mmg suara jenis lembut dan manja…. semoga dlm lindungan Allah swt.. “

” Comeynya Aqish tak sabar nk tgok dia berlakon semula… Cepat betul dia dh mgbesar.. Semoga aqish menjadi anak solehah yg sentiasa diredhoi Allah swt.. aamiinn.. “

” Lembutnya Aqish. Semiga sentiasa dalam lindungan Allah buat kak Aqish & kak khiriah… Lain dah muka Aqish. makin cantik.. “

Pastinya ramai tidak sabar menantikan drama lakonan terbaru Aqish muncul di kaca televisyen. Kami di Berita Kopak mendokan semoga Puteri Balqis terus berjaya dalam bidang seni dan terus maju. All the best Aqish.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Noorkhiriah

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..