” Tahu Shakilla masih sayang Fizi, kalau tak sayang tak akan update macam ni.. ” – Netizen

Video Kenangan Tahun 2021 Shakilla Khoriri Bersama Bekas Suaminya, Fizi Ali Dan Ameena Sofia Buat Peminat Sayu. Peminat Mendoakan Semoga Masih Ada Jodoh Dan Kembali Bersama Semula !!

Antara berita yang tergemp4r sekitar bulan Disember tahun lalu adalah berita perp1sahan pasangan Shakilla Khoriri dan Fizi Ali. Tiada angin dan r1but, mereka berp1sah secara baik dan ini membuatkan ramai peminat yang turut bersed1h.

Pada satu temubual antara Ajak Shiro dan Fizi di konti Suria FM, Fizi mengakui masih sayangkan Shakilla sambil air matanya menitis. Keluarga yang sentiasa kelihatan bahagia dan ceria ini sememangnya tidak langsung didug4 akan berakhir sebegitu.

Meninjau akaun Instagram Shakilla Khoriri, telah dikongsikan koleksi video kenangan sepanjang tahun 2021 bersama bek4s suami dan anaknya, Ameena Sofia. Dengan kapsyen tertulis ‘ good bye 2021. Thank you for all memories ‘, video ini mengundang sed1h di hati peminat.

Malahan ramai peminat yang masih berharap agar Shakilla dan Fizi boleh kembali rujuk dan bersama seperti dahulu. Bertambah sayu apabila melihat wajah si kecil Ameena yang masih belum memahami apa yang terjadi antara mommy dan daddynya ini.

Jom tonton video di bawah :

Telah lebih 200 ribu tontonan direkodkan sejak posting ini dimuatnaik. Antara komen-komen peminat yang dapat kami kongsikan :

” Semoga Allah satukan kembali family ni sekali lagi. Dipanjangkan jodoh keluarga ini hingga ke jannah. Aamin.. “

” Semoga dipermudahkan segalany untuk awak dan diberikan peluang untuk bahagia semula.. amminn ya rabb.. “

” Feel something bila tgk video ni. Moga kalian bersatu semula. fikirkan anak, pedulikan org negat1f.. trust the moments with love person forever.. “

” Saya doakan shakila dan fizi disatukan kembali. Sed1hnya sebab suka tengok rumahtangga sweet couple ni.. “

” Tak tahu kenapa, saya rasa terluk4 tengok video ni. Semoga masih ada rasa sayang dan Allah tautkan kembali jodoh kalian berdua.. “

” Kenapa aku yang seb4k tapi dalam masa yang sama berbunga-bunga hati tengok post macam ni, semoga bersatu kembali.. “

” Airmata bergenang tengok semua gambar-gambar tu. semoga bersatu kembali, i tahu shakilla masih sayang fizi, kalau tak sayang tak akan update macam ni.. “

Kenangan yang pastinya menjadi antara memori indah untuk diingati sampai bila-bila. Semoga andai ada jodoh pada masa hadapan, Shakilla dan Fizi boleh kembali bersatu. Selamat tahun baru Shakilla dan didoakan 2022 lebih membawa kebahagiaan buat Shakilla.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Shakilla Khoriri 

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..