” Hilang mach0 Jebat, nasib tak ada awek cantik tengok. Haha.. ” – Netizen

Video Reaksi Jebat Jayden Apabila Diusik Oleh Mommynya, Noor Nabila Dengan Lobster Buat Peminat Terhibur. Ad0i Jebat, Jat0h Lah Saham Kalau Macam Ni. Hehe !!

Sebut sahaja nama Jebat Jayden, pastinya peminat sudah terbayangkan kecomelan dan kepetahan mulutnya. Anak Sharnaaz Ahmad dan Noor Nabila ini mempunyai ramai pengikutnya yang tersendiri dan sehingga kini telahpun mencecah 381 ribu followers di Instagram

Meninjau akaun Instagram Jebat Jayden, telah dikongsikan satu video yang memaparkan gelagat Jebat ketika keluar makan di restoran bersama mommynya. Dengan kapsyen tertulis ‘ Oo tak0t lobster rupanya ‘, reaksi Jebat mencuit hati peminat.

Nabila yang memegang seekor lobster mendekatkannya ke arah Jebat. Ingatkan Jebat ini berani, rupanya Jebat penak0t pada lobster. Sampai menjer1t-jer1t Jebat sambil tangannya cuba menep0k lobster tersebut.

Mommypun nak4l pun begitu nak4l menyakat Jebat. Gelak sahaja Nabila dengan kerenah Jebat. Sehingga kini perkongsian ini telahpun merekodkan lebih 150 ribu tontonan sejak ia dikongsikan kepada umum di akaun Instagram milik Jebat.

Jom tonton video di bawah :

24 ribu likes telahpun dicatatkan dan rata-ratanya terhibur dengan gelagat comel oleh Jebat ini. Antara komen-komen peminat :

” Jem mamu, anak ant0 tak0t lobster haha. Dengar-dengar baba dia pun tak0t lobster jugak haha. Comel je Jebat Jayden ni.. “

” Alolo comel muka tak0t tu Jebat. Nasibla tak bangun balik lobster tu, kalau tak mel0mpat la Jebat haha. Mamanya pun haha.. “

” Ad0h macam mana ni anak ant0 tak0t lobster haha. Terperanj4t boboy ye Jebat haha. So cute lah Jebat.. “

” Apa ni anak ant0 tak0t lobster haha, jangan meng1gau malam ni Jebat. Tak0t dengan sep1t lobster ye Jebat.. “

” Comelnya haha, dalam tak0t-tak0t sempat lagi nak tepuk lobster tu haha. Mesti dia ingat tangan dinasour haha.. “

” Macam tu je dia tep0k lobster haha, comel la budak kecik ni. h1lang macho arrr jebat, nasib tak ada awek cantik tengok hahha. Kalau tidak, habis lah saham jebat.. “

” Fuyoo Jebat Jayden makan lobster lah haha. Apa ni anak ant0 tak0t lobster haha, apa apa pun hang so cute.. “

Jebat oh Jebat, betul-betul menghiburkan mommy dengan reaksi spontannya tu. Baba kena latih Jebat bagi berani dengan lobster lah lepas ni, haha. Apa pun, happy selalu Jebat dan stay safe walau di mana berada.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Jebat Jayden

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..