” Mata ikut mak, bibir ikut abah.. ” – Netizen

Gambar Terbaru Anak Jep Sepahtu Dan Sariyanti, Dariya Inara Raih Perhatian Peminat. Alahai, Makin Besar Makin Cantiklah Dariya Ni !!

Dariya Inara merupakan cahaya mata sulung Jep Sepahtu hasil perkongsian hidupnya bersama pelakon, Sariyanti. Dariya merupakan satu-satunya cahaya mata perempuan dalam keluarga dan kini sudah pun berusia 3 tahun.

Meninjau ke akaun Instagram, beberapa gambar terbaru Dariya telah dikongsikan. Gambar terbaru tersebut telah dirakamkan pada hari ini dan turut dinyatakan berat terkini Dariya iaitu 11.5 kilogram. Alahai, pastinya kecil molek sahaja Dariya seperti ibunya.

Perkongsian ini telah meraih lebih 4 ribu tanda suka buat masa ini sejak dimuatnaik. Ramai yang memuji wajah comel Dariya yang mewarisi wajah kedua ibubapanya. Mata Dariya seperti ibunya manakala hidung dan mulut seperti bapanya.

Sekadar info, Sariyanti mempunyai dua orang anak lelaki menerusi perkahwinannya yang terdahulu iaitu Barr Al-Aliy dan Baasit Al-Haq. Menerusi perkahwinannya bersama Jep, mereka dikurniakan tiga orang cahaya mata.

Jom lihat perkongsian di bawah :

( Kl1k butang KANAN -> untuk melihat gambar seterusnya.. )

Ramai yang ger4m melihat wajah Dariya walaupun nampak m4lu-m4lu di dalam gambar tersebut. Antara komen-komen yang diberikan :

” Muke bap4k.. c0py paste.. Cantik anak jep.. Bud4k princessnii..  Makin beso makin lawa anak d4ra jepsari nih taw.. “

” C0py & paste mama ni.. Halah halahh shomeinya dariya..  Cantiknyaaaaa bila dah besar ni. Suka sgt tgk dr bby dulu sampai skrg.. “

” Lovely dariya Makin beso makin lawa anak d4ra jepsari nih taw.. smoga mbsr dgn sihat jd ank solehah.. ameen.. “

” Terbayang ayunya bila dh besar nanti.. mcm ibu dia yg sgt cantik. untung jep.. Rare muke dia, cuteee and cantik.. “

” Mama sangat nih.. Ya Allah, cantik sungguh ank d4ra si jep ni.. bila dah besar.. You memang sangat cute.. “

” Muka jep betul. Hahaha.. mata macam mama dia laa cantik.. Comel lh awk dariya.. pretty mcm mommy dah.. “

” Mata ikut mak, bibir ikut abah.. Cantiknya ank d4ra si jeff ni.. semoga membesar jadi anak yg solehah dan membahagiakan ibu dan abah.. “

Bak kata pepatah ke mana tidak tump4hnya kuah kalau tidak ke nasi. Semoga Dariya Inara membesar dengan sihat dan menjadi anak yang solehah serta berjaya di dunia dan di akh1rat. Amin..

Silakan SHARE..

Sumber : IG Dariya Inara, Sariyanti

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan