” Woww special betul surprise Marsha dapat.. ” – Netizen

Marsha Milan Kongsi Video Terima Kej0tan Istimewa Daripada Suami Tersayang Sempena Hari Lahirnya. Wahhh Memang Sweet Lah Suami Marsha, Nampak Marsha Happy Betul !!

Hari ini bersamaan 6 Disember 2021, penyanyi kelahiran negeri Sabah iaitu Marsha Milan Londoh telah menyambut hari kelahirannya yang ke – 35 tahun. Meninjau kami di akaun Instagram, Marsha telah berkongsi satu video terbaru.

Menerusi video tersebut, Marsha telah menerima satu kej0tan istimewa daripada suaminya yang tersayang, Mohamed Shaiful Nizam. Kongsi Marsha pada pada posting, dia yang baru pulang dari kerja sangat bersyukur menerima kej0tan istimewa itu.

Kelihatan dalam video tersebut, Marsha telah membuka pintu biliknya dan Marsha seakan terharu melihat atas lantai telah dipenuhi dengan kelopak bunga ros dan deretan lilin yang menerangi biliknya. Malah Marsha juga telah menerima sekotak hadiah.

Selain itu, menerusi IG Story, Marsha juga telah berkongsi ucapan yang diterimanya daripada rakan-rakan dan keluarganya. Sehingga kini video Marsha tersebut telah mendapat lebih 6 ribu tanda suka sejak ia dimuatnaik ke Instagram.

Jom tonton video tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen, ramai yang turut memberikan kata ucapan selamat hari lahir kepada Marsha dan mendoakan kesejahteraan buat dirinya. Antara komen-komen menarik adalah :

” Happy Birthday Marsha, semoga sentiasa bahagia. Nampak Marsha terharu sangat dapat surprise daripada husband tu.. “

” Happy birthday Marsha Milan. Semoga dimurah rezeki, diberi kesihatan yang sihat selalu bersama keluarga tercinta, Aamiinn.. “

” Awww sweetnya, mesti tak sangka kan dapat surprisen macam ni. Bali kerja letih-letih pun rasa bahagia sangat dapat kejotan daripada insan tercinta.. “

” Punya suwittt, cayalah. Happy Birthday Marsha yang cantik manis. Semoga diberikan kesihatan yang baik dan berjaya dunia dan akh1rat.. “

” Marsha always in character suka lah tengok you. Happy birthday si cantik manizzz Love from Sarawak.. “

 ” Woww special betul surprise Marsha dapat. Sweet lah husbnd Marsha ni. Happy Birthday Marsha, semoga sentiasa dimurahkan rezeki.. “

” Selamat hari jadi jelita. Semoga dikurniakan kesejahteraan dan kebahagiaan dan sentiasa murah rezeki, aaamiinnnn.. “

Alahai comel je tengok reaksi Marsha dapat kej0tan daripada suaminya. Apa-apa pun, di kesempatan ini, kami dari Berita Kopak turut mengucapkan selamat hari lahir buat Marsha, semoga Marsha sentiasa bahagia bersama suami tercinta dan berjaya dalam bidang yang diceburinya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Marsha Milan

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copright akan dikenakan..