” Ingat Nelydia Senrose tadi, dengan style rambut macam tu sebijik Nely.. ” – Netizen

Gambar-Gambar Emma Maembong Ketika Menghadiri Event Dior Cafe Buat Ramai Peminat Hampir Tidak Cam. Lain Betul Emma Dalam Solekan Begini, Cantik !!

Emma Maembong antara artis yang mempunyai ramai pengikut di Instagram. Sehingga kini, akaun sosial Emma ini telahpun merekodkan seramai 5.1 juta followers. Tidak hanya kerana wajahnya yang jelita, keperibadian Emma yang baik juga menyenangkan hati peminat.

Meninjau akaun Instagram Emma Maembong, telah dikongsikan beberapa keping gambar Emma bersama suaminya, Shazli Azhar ketika mereka memenuhi jemputan majlis Dior Cafe Kuala Lumpur baru-baru ini.

Menggunakan khidmat hairstyles bernama Syuk Qadir, penampilan Emma tampak berbeza sekali. Memilih busana ringkas berupa baju denim dan berseluar jeans, Emma turut bergaya dengan tas tangan jenama Dior.

Solekan Emma juga membuatkan wajah Emma nampak berbeza daripada solekan biasanya. Ramai juga peminat yang hampir tidak mengec4m wajah Emma ketika melihat gambar ini. Memang berbeza namun tetap cantik.

Jom baca perkongsian di bawah :

(Klik butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Perkongsian oleh Emma ini telah mencur1 perhatian peminat. Antara komen-komen peminat yang dapat kami kongsikan :

” You look different, nampak lain sangat mukanya. Ingatkan siapalah tadi, sekali makeup fuhh merecik betul.. “

” Lainnya look Emma, Emma fesyen macam ni hampir tak cam. Ingatkan Nelydia Senrose tadi masa mula-mula tengok.. “

” Nampak lain sangat muka Emma, nampak matured dengan style dan solekan macam ni. So pretty lah mama Shariq ni.. “

” Barbie doll Malaysia, ingatkan Umie Aida tadi. Macam gaya Umie Aida masa zaman muda muda dulu.. “

” Lainnya muka aii tapi cantik. Nampak macam muka Nelydia Senrose sangat bila makeup camni. Tengok gambar second baru tahu Emma.. “

” Emma kenapa cantik sangat ni. Mat1 mat1 ingat Nelydia Senrose tadi, dengan style rambut macam tu sebijik Nely.. “

” Lain nyaa muka emma ni bila buat style macam ni. Gambar no 2 tu baru nampak betul2 emma .. senyuman emma. yg lain mcm Nelydia Senrose pulak hihi.. “

Memang nampak berbeza wajah Emma, apatah lagi Emma selalunya tampil dengan solekan nipis sahaja. Ramai pula yang kata Emma nampak iras seperti Nelydia Senrose. Apa kata anda, sama ke tidak ?

Silakan SHARE..

Sumber : IG Emma Maembong

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..