” Jebat Jayden boleh jeal0us ni Shariq Gabriel, haha.. ” – Netizen

Video Gelagat Anak Emma Maembong, Shariq Arshan Gabriel Yang Begitu Ceria Bermain Dengan Sharnaaz Ahmad. Amboi Gelak Besar Yer Gabriel, Pandai ‘Pancing’ Uncle Sharnaaz !!

Beberapa minggu yang lalu, Emma Maembong ada berkongsikan beberapa buah video yang memaparkan kemanjaan anaknya, Shariq Arshan Gabriel bersama pasangan dramanya, Sharnaaz Ahmad ketika di set penggambaran.

Anak yang manja dan mudah bergaul dengan semua orang, gelagat Gabriel membuatkan peminat ger4m melihatnya. Lagi-lagi dengan si baba Jebat yang pandai melayan anak kecil dan sifat penyayangnya itu membuatkan ramai yang cair.

Entry terbaru di Instagram Shariq Gabriel, telah dimuatnaik satu video baru Sharnaaz bersama Gabriel. Sharnaaz yang sedang berbaring di atas sofa mengagah Gabriel yang sedang duduk di atas permainannya sambil dit0lak oleh Emma.

Mendengar suara ceria Gabriel ketawa membuatkan Emma juga turut terhibur. Suka sangat Gabriel apabila dapat bermain dengan Uncle Sharnaaz nampaknya. Mama suruh stop pun pandai Gabriel ‘pr0tes’ dengan membuat suara menjer1t.

Jom tonton video di bawah :

Periang dan mesra sungguh si comel Gabriel ini. Memang ngam sangatlah dengan Sharnaaz yang pandai melayan kerenah Gabriel. Antara komen-komen peminat :

” Mamaba pun gel1 hati dengar Arshan gelak. Sweetnya kamu orang ni, Gabriel comel, Sharnaaz penyayang.. “

” Good boy lah dia, tak tak0t dengan orang luar. Mudah terhibur pulak tu, ger4mnya tengok. Comel betul.. “

” Ala comelnya, dia pandai la nak main dengan Uncle Sharnaaz. Dah jadi favourite uncle ye Gabriel.. “

” Suka dia main dengan uncle Sharnaaz. Confuse macam baba dia kot tu haha. Jambang almost sama. Jebat Jayden boleh jeles ni Shariq Gabriel haha.. “

” Tumpang gelak sekali haha, boleh kawan dengan abang Jebat nanti ni. Shariq terhibur dengan bearded uncle haha.. “

” Amb0i tak nak berhenti main dengan uncle Sharnaaz ye. Ni kalau ada abang Jebat confirm lagi meriah jadinya.. “

” Shariq comel sangat, pandai ye main main dengan Uncle Sharnaaz. Senang jaga bud4k cute ni, senang bergaul.. “

” Dengar gelak dia walahh, too cute la baby. Jeles abang Jebat nanti ni haha, baby ada baby baru.. “

Amb0i Gabriel, bukan main lagi ketawanya. Ni kalau abang Jebat tengok, mesti cemb0ru baba ada geng baru haha. Apa pun, semoga Gabriel gembira selalu, membesar dengan sihat dan sentiasa dilindungi Allah daripada sebarang bahay4.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Shariq Gabriel, Emma Maembong

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..