” Pandainya Jebat Jayden doa untuk mommy.. ” – Netizen

Video Jebat Jayden Mem1cit Kaki Mommynya, Noor Nabila Sambil Berdoa Buat Peminat Terhibur. Ee Makin Pandai Bercakap Jebat Ni. Sejuk Perut Mommy !!

Keletah anak Sharnaaz Ahmad dan Noor Nabila, Jebat Jayden kerapkali mencur1 perhatian peminat setiap kali videonya dikongsikan. Jika dulu, cara percakapan Jebat yang ala-ala bahasa Jerman mencuit hati peminat, kini Jebat sudah jelas pertuturannya.

Semakin bijak dan banyak mulut, ada sahaja yang dilakukan oleh si cilik ini apatah lagi jika bersama Babanya Sharnaaz. Dengan baba Sharnaaz, Jebat nampak lebih cheeky manakala bila bersama mommy Nabila, gaya penyayangnya lebih terserlah.

Meninjau akaun Instagram Noor Nabila, telah dikongsikan satu video baru Jebat yang memaparkan Jebat sedang mengusap kaki Nabila. Kedengaran suara Nabila mengatakan kakinya sak1t sangat dan meminta Jebat membacakan doa.

Dengan muka tersenyum manis, Jebat spontan menyebut ‘ Ya Allah semb0hkan kaki Mommy ‘. Bagusnya Jebat, baru sekecil ini sudah pandai mendoakan yang baik-baik untuk si ibu. Alhamdulillah, terbaik lah Jebat.

Jom tonton video di bawah :

Telatah oleh Jebat ini telah meraih perhatian daripada peminat dan sehingga kini sudahpun mencatatkan sebanyak 16 ribu likes. Antara komen-komen peminat :

” Cutenya baby ni, bijaknya Jebat. Comel je dia doa untuk mommy tu. Dah lurus dah bercakap, hala hala bud4k handsome ni.. “

” Ololo comelnya Jebat, ger4m betullah tengok. Pandainya Jebat, alhamdulillah sweetnya anak soleh mommy ni.. “

” Pandainya dia, comel je Ya Allah sembuhkan kaki mommy. Big hvgs to this cutie patootie. Jebat Jebat dah la comel, bijak lagi.. “

” So sweet, cute sangat. rasa nak g1g1t je si Jebat ni. Comel je doa Ya Allah sembuhkan kaki mommy tu.. “

” Masya Allah, bijaknya Jebat. Doa anak yang soleh si Jebat Jayden, bertuah sungguh mommy. Ger4m la bud4k cute ni.. “

” Pandainya Jebat Jayden doa untuk mommy. Sebelum ni Jebat cakap Jerman je, cute boy la Jebay Jayden ni.. “

” Cute Jebat sebut Ya Allah sembuhkan kaki mommy tu. Sejuk hati dengar, pandai Jebat doa. Ca1r tau dengan Jebat ni, anak soleh insha Allah.. “

Alhamdulillah, bagus Jebat kecil-kecil sudah diasuh sebegini. Kata orang sejuk perut ibu mengandung, doa yang pendek tapi penuh bermakna untuk Nabila. Semoga Jebat membesar menjadi anak soleh dan ceria selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Noor Nabila, IG Jebat Jayden 

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..