” She terpaling p0wer miming eh, sekali aku pun terikut mulut ni.. ” – Netizen

Video Nabila Huda Men1ru Gaya Ning Baizura Menyanyi Buat Ramai Terhibur. Bukan Main Lagi Part ‘Menjauh’ Tu, Sampai Tersenget-Senget Mulut, Haha Kelakar Jugak Abil Ni !!

Siapa tidak mengenali nama pelakon Nabila Huda ini. Bukan sahaja mempunyai bakat yang besar dalam bidang lakonan, malah Nabila atau lebih dikenali dengan panggilan Abil turut berbakat dalam bidang pengacaraan.

Popularitinya dilihat semakin mencan4k naik dan siapa sangka, Abil juga diberi kepercayaan untuk menggalas tugas sebagai pengacara majlis besar iaitu Anugerah Bintang Paling Popular Berita Harian yang berlangsung baru-baru ini.

Meninjau di akaun Instagram, Abil ada memuat naik satu video yang memaparkan dirinya sedang men1ru gaya nyanyian penyanyi Ning Baizura. Gaya Abil dalam video tersebut telah menceriakan ramai peminat.

Selain itu, video yang kelihatan Abil cantik mengenakan busana berwarna ungu itu juga telah mendapat tanda suka melebihi 21 ribu dan dib4njiri komen-komen daripada peminat sejak ia dimuatnaik ke Instagram.

Tonton perkongsian video tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen, ramai yang terhibur melihat gaya Abil dalam video itu dan pelbagai kata us1kan telah diterima oleh Abil. Antara komen-komen menarik adalah :

 ” She terpaling p0wer miming eh, sekali aku2 pun terikut mulut ni. Video Abil tak pernah mengecew4kan lah, semuanya kelakar.. “

” Kemain lah Abil ni, dia buat hal lagi, haha. Teringat pula time kecik2 dulu suka menyanyi kat depan kipas, hahahaa.. “

” Hahha pun0h pun0h pun0h, menus0k sis, menus0k. Yang melayann tu eh pun gigih geg0r hairdryer, penat aku ketawa ni.. “

” Amboi Abil, bukan Abil kalau tak wat hal. Panas gil4 kot benda alah tue, haha punya lah nak men1ru gaya Ning, hahahaa.. “

” Hahahaa ad0i kak Abil, mata terbeli4k dah macam character kat munaf1k takut pula kita yang tengok ni.. “

” Kemain “menjauhhhhh” ko abil ya, terseret2 mulut tu. Ni menang1s Ning Baizura tengok, hahahaaa bertabah jalah.. “

” Terng4nga2 mulut aku ikut nyanyi, feeling2 Ning Baizura gitew. Terhibur wehhh, tgelak sorang2 ni haa, he4t kau Abil.. “

Woww bersemangat betul lah Abil t1ru gaya nyanyian Ning Baizura, kelakar betul, patut lah ramai yang terhibur. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak berharap semoga Abil terus maju jaya dalam bidang yang diceburinya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Nabila Huda

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copright akan dikenakan..