” Dia pun gelak je mama sal4h panggil, happy baby la Abu Bakr.. ” – Netizen

Video Reaksi Comel Abu Bakr Apabila Sari Yanti Ters1lap Memanggil Namanya Khidir. Alahai Tercengang Sekejap Abu Bakr Bila Mama Panggil Nama Abang. Cute Sangat !!

Abu Bakr bin Mohd Nazeri, itu nama yang menjadi pilihan pasangan Sari Yanti dan Jep Sepahtu untuk anak ketiga mereka. Dikurniakan oleh Allah rezeki memiliki anak yang ramai, sehingga kini Sari sudahpun mempunyai 5 orang anak termasuk 2 orang anak hasil perkahwinan yang terdahulu.

Pada perkongsian terdahulu, Sari ada berkongsikan beberapa keping gambar terbaru anaknya, Abu Bakr. Si comel ini dilahirkan pada bulan Mei yang lalu dikatakan oleh peminat begitu seiras seperti wajah abangnya, Baasit Al-Haq.

Meninjau entry terbaru Sari Yanti, telah dimuatnaik satu video yang memaparkan gelagat ceria Abu Bakr. Tulis Sari di kapsyennya, setiap hari Sari pastinya ters1lap memanggil nama anak-anak. Yang sepatutnya nama Abu Bakr, dipanggilnya Khidir, haha.

Itu simpt0m biasa bagi ibu-ibu, kadangkala sampai semua nama anak pun disebutnya. Wajah Abu Bakr yang ceria ini tetap membunyikan suaranya walaupun mamanya sal4h menyebut nama. Eii buat peminat ger4mlah Abu Bakr dengan senyuman manis tu.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian oleh Sari Yanti ini menarik perhatian peminat dan pastinya mata bulat Abu Bakr yang menjadi tumpuan. Antara komen-komen peminat :

” Hello handsome boy, kenapa manis sangat ni senyum dia. Comel betul, ger4m mata tu mata mama dia sangat ni.. “

” Normal tu saya pun manjang sal4h panggil nama anak haha. Baiknya Abu Bakr, mama sal4h nama pun dia sengih je haha.. “

” Comel sungguh Abu Bakr, mata bulat macam mama dia. Hehe lambat mama nak perasan ni Abu Bakr la mama hahah.. “

” Yang ni muka Sari campur Jep. Kalau Khidir sebijik 100 % muka Jep. Cantiknya mata dia, bulat macam Sari jugak.. “

” Happy baby la Abu Bakr, muka pun dah kelakar. Dia pun gelak je mama sal4h panggil haha. Muka macam abangnya Baasit sangat.. “

” Tercengang sekejap ye Abu Bakr. Ee mama, saya Abu Bakr lah haha. Besar mata-mata mama panggil nama abang Khidir haha.. “

” Alahai manisnya Abu Bakr ni, senyum nampak lesung pipit tu lagi buat ger4m tengok. Muka mata semua macam Sari lah.. “

Khidir ke Abu Bakr ke memang semua ada iras-iras wajahnya, manalah mama tak tersal4h sebut nama abang. Apa pun, semoga Abu Bakr jadi anak yang ceria selalu dan kebanggaan keluarga apabila dewasa kelak.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Sari Yanti

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..