” Handsome budak ni, anak Tok Ram ke ? ” – Netizen

Muatnaik Video Menemani Seorang Kanak-Kanak Sedang Pot0ng Rambut, Perkongsian Datuk Ramli MS Buat Ramai Yang Bertanya Siapakah Gerangan Kanak-Kanak Yang Sering Bersamanya Itu. Ini Jawapan Datuk Ramli MS !!

Meninjau di akaun Instagram milik Datuk Ramli MS, telah dikongsikan dua video yang memaparkan seorang kanak-kanak sedang gunting rambut di sebuah kedai. Video-video tersebut dirakam sendiri oleh Datuk Ramli.

Tulis Datuk Ramli secara berseloroh, kanak-kanak tersebut memilih gaya rambut paling stylo’  walaupun usianya yang masih kecil. Manakala video kedua pula memaparkan kanak-kanak itu selesai diguntingkan rambutnya.

Di ruangan komen, ramai yang bertanya siapakah gerangan kanak-kanak ini. Bagi yang mengikuti Datuk Ramli di Instagram, mesti tahu Datuk Ramli jarang berkongsi perkembangan keluarganya buat tontonan umum.

Selain itu, turut dilihat Sharifah Shahirah memberikan komen yang menyatakan bahawa kanak-kanak tersebut ingin mengikut gaya ‘bapa’nya. Datuk Ramli turut memberikan respon kepada komen Sharifah Shahirah itu.

Ikuti perkongsian video-video tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen, ramai yang memuji kanak-kanak tersebut comel dan ada yang mengajukan soalan yang sama iaitu siapakah kanak-kanak tersebut. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Comel lah lepas pot0ng rambut. Hehe anak sapa ni Tok Ram, tengok selalu Datin buat video, anak ke.. “

” Cuba Tok Ram pulak buat rambut gaya k pop, mesti satu Malaysia puji Tok Ram hansem, hehe. tapi memang hansem pas pot0ng rambut budak ni.. “

” Kapsyen kalau tak menyak4t memang bukan Tok Ram lah. Hahhaa masam je muka awang tu, tak0t dengan Tok Ram ke.. “

” Anak Tok Ram ke ni, comel lah. Dia pun nk handsome macam Tok Ram juga, mahu juga bergaya, haha.. “

” Bila lepas gunting nampak ada iras Datin Alyah lah. Hehe, comel sangat Aqil ni. Selalu tengok video dia dngn Datin Alyah.. “

” Amboi kemain pau Tok Ram, heheh. Biasa lah budak-budak memang ikut trend terkini Tok Ram, kpop lah tikt0k lah.. “

” Memang Wow melet0p handsome nya mcm Tok Ram juga, budak2 mmg style gitu skrg, my son pon sama Datuk.. “

Komen Sharifah Shahirah dan respon oleh Datuk Ramli :

Komen daripada netizen :

Untuk pengetahuan, nama kanak-kanak tersebut adalah Aqqil yang merupakan anak saudara Datin Alyah. Bagi yang mengikuti Datin Alyah mesti tahu, Aqqil sering dilihat berada di rumah mereka dan suaranya juga sering muncul dalam video resipi masakan Datin Alyah.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Tok Ram, Alyah Abu Hasan

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..