” Aa dapat cucu dah Haleeda, nenek muda lagi.. ” – Netizen

Haleeda Kongsi Video Pertemuan Pertama Mantan Suaminya, Azman Adnan Dengan Cucu Sulung Mereka. Alahai Comelnya Baby, Dah Jadi Nenek Dan Atok Lah Haleeda Dan Azman. Welcome To The Club !!

Sebelum ini penyanyi bersuara ser4k basah yang juga bergelar pelakon, Haleeda ada berkongsikan gambar majlis perkahwinan anaknya, Amirah Amani Azman. Sebagaimana yang diketahui umum, Amirah adalah anak hasil perkahwinan Haleeda bersama dengan bekas pemain bola sepak, Azman Adnan.

Meninjau akaun Instagram Haleeda, telah dikongsikan satu video terbaru yang memaparkan mantan suaminya itu sedang meriba cucu sulung mereka. Rupanya Amirah telahpun selamat melahirkan cahayamatanya itu bulan lalu.

Hasil tinjauan kami ke akaun Instagram Amirah juga, ada dimaklumkan bayi yang diberi nama Ayrees Noah B Adam Khair ini dilahirkan pada hari Jumaat bersamaan tarikh 24 September jam 6.42 pagi.

Dalam video pendek ini, Azman dilihat bercakap dengan Noah sambil si kecil ini mengedip matanya tanda memberi respon. Alahai dah bergelar nenek dan atok sudah Haleeda dan Azman. Haleeda juga mengucapkan terima kasih kepada Azman atas masa yang diluangkan untuk cucu mereka itu.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian oleh Haleeda ini telah mendapat 276 likes daripada peminat dan rakan artis setakat ini. Antara komen-komen mereka :

” Alhamdulillah happy for you new cucu Lyn. Alolo comelnya Atok, eh comelnya cucu hihi. Tahniah kakakku.. “

” Masya Allah, Alhamdulillah Oma comelnya cucu mu Haleed. Welcome to Nannys world hehe. Syukur.. “

” Congrats dear Sis, cutenya baby. Tahniah juga untuk Mia dah jadi mama sekarang. Kak Haleeda dah dapat cucu lah, nenek muda lagi hehe.. “

” Tahniah granny Lin, alolo kelip kelip mata lagi baby ye. Alhamdulillah, tokbu dan tokpa hehe. Nak perg1 visit cucu akak juga.. “

” Tahniah kak Haleeda, Alhamdulillah i am happy for you. Dah pegang status baru lah nanny v0gue.. “

” Aa dapat cucu dah Haleeda. Tahniah Haleeda dah jadi nenek. Tahniah jugak untuk Mira dan suaminya.. “

” Congrats dan alhamdulillah akak Haleeda dapat cucu. Semoga cucu akak sihat selalu. Comel cucunya, manis macam neneknya jugak.. “

Alhamdulillah, terput0s ik4tan pun hubungan baik masih tetap diteruskan. Sudah ada cucu, tentu semakin meriah keluarga Haleeda dan Azman. Apa pun, tahniah dari kami di Berita Kopak dan semoga baby sihat selalu dan menjadi anak yang berbakti kepada ibubapa dewasa kelah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Haleeda, IG Aa22, IG Meamadu

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..