” Alololo comelnya, tidur dalam senyuman gitu.. ” – Netizen

Sari Yanti Kongsi Video Terbaru Anak Kecilnya, Abu Bakr Sedang Tidur Buat Ramai Yang Ger4m. Comelnya Abu Bakr Senyum, Nampak Lesung Pipit Tu Yang Mahal !!

Umum sedia maklum pada bulan May lalu, pelakon Sari Yanti yang juga merupakan isteri kepada pelawak terkenal Jep Sepahtu telah selamat melahirkan cahaya mata kelimanya. Perkongsian berita gembira itu telah dikongsikan oleh Jep dan Sari menerusi Instagram masing-masing.

Terbaru, Sari ada memuatnaik satu video yang memaparkan anak kecilnya yang diberikan nama sebagai Abu Bakr sedang tidur. Menerusi video itu, Sari sempat mengus1k Abu Bakr yang nyenyak tidur di atas pangkuannya.

Untuk rekod, Abu Bakr telah pun berusia 4 bulan pada bulan ini. Kelihatan badannya begitu ‘semangat’. Malah Abu Bakr turut mempunyai pipi yang sangat m0ntel membuatkan yang melihat pasti menjadi ger4m.

Ada yang menyatakan yang Abu Bakr kelihatan seperti kakaknya, Dariya. Kelihatan Abu Bakr tidak banyak merag4m, malah setelah dius1k berkali-kali oleh mamanya, dia masih mahu tidur kembali dan sempat memberikan senyuman.

Jom tonton perkongsian video tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen, ramai yang memuji kecomelan Abu Bakr dan terhibur melihat gelagatnya dan video tersebut. Antara komen-komen menarik adalah :

 ” Alolo comelnya, tidur dalam senyuman gitu. Jadi ger4m tengok pipi pau si tomel ni, pipi labuh-labuh nak ke mana tu sayang.. “

” Anak Soleh ibu ayah ni comelnya. Haha masih nk tidur walaupun mama suka ganggu kan, alahai muka Bakr ni dah macam kakak dia sekali tengok.. “

” Semangatnya badan, alahai bertuah betul anak ni. Ger4m tengok pipi bamb4m dia tu, mesti h1sap susu kuat ni kan.. “

” Weyy tembunnyaaa dia. Mama pun jadi ger4m kan tengok anak sendiri. Lagi-lagi tidur pipi tembun macam tu.. “

” Dah macam pau terlebih yis ni, haha comel betu lah lah Bakr, ada iras abg Barr dia lah. Semoga jadi anak yang soleh ya sayang.. “

” Alaaa.. Alaaa.. Mcm nk cium jer pipi dia tu. Sedapp bau baby. Senyum manis betul lah baby ni, ada lesung pipit.. “

” Jep junior tidur ke tu, hahaa comel2. Kejap masa kan, nk msuk 4 bulan yer si kecil ni, moga jadi anak yang baik.. “

Alahai semakin comel anak kecil Sari Yanti ni. Patutlah ramai yang melihat jadi ger4m, part Abu Bakr tersenyum nampak lesung pipit tu yang paling ‘mahal’. Semoga Abu Bakr membesar dengan sihat dan menjadi anak yang soleh buat Sari dan Jep.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Sari Yanti

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..