” Feeling bukan main ye kakak Aafiyah.. ” – Netizen

Video Siti Aafiyah Membuat Gaya Nyanyian Cur1 Tumpuan Peminat. Amboi Dia Punya Feeling Tu Bukan Biasa-Biasa. Berbakat Macam Ibunya Juga, Dato’ Seri Siti Nurhaliza !!

Menjadi anak kepada penyanyi nombor satu negara, sudah semestinya Siti Aafiyah sering menjadi perhatian di media sosial. Baru berusia tiga tahun, anak kepada Dato’ Seri Siti Nurhaliza ini nampaknya mewarisi bakat seni ibunya.

Meninjau ke akaun Instagram, satu video terbaru Aafiyah telah dikongsikan. Video yang berdurasi beberapa saat ini memaparkan gelagat Aafiyah menggayakan nyanyian dengan begitu penuh perasaan sekali.

Pada mulanya Aafiyah nampak m4lu-m4lu kerana ibunya berada bersamanya. Aafiyah meminta ibunya membuat kerja lain agar tidak melihat dia sedang menyanyi. Alahai, kecil-kecil dah pandai nak feeling sambil menyanyi ye Aafiyah.

Video ini telah mendapat lebih 6 ribu jumlah tontonan buat masa ini sejak ia dimuatnaik. Di sebalik video tersebut dapat juga kedengaran suara Dato’ Seri Siti yang turut memberi arahan kepada Aafiyah.

Jom tonton video di bawah :

Ramai peminat yang terhibur melihat gelagat Aafiyah. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” Very talented lah ank ibu ni.. Ibu jaga adik biar afiyah ganti tempat ibu.. Touch light ke tu Afiyah.. Nyanyi lagu ni mak teh suka.. “

” Dr awal dh nampak bakat ikot ibu.. Mana tumpah kuah klu bkn ke anaknya.. Masin mulut ibu.. insha Allah aminn.. “

” Masyaallah comelnyaa Aafiyah.. Mewarisi bakat ibu.. C0py paste ibu.. Aafiyah umur berapa sekarang ? “

” MashaAllah Pandai la aafiyah nyanyi.. Amboiii.. feeling bukan main ye kakak Aafiyah.. Mana tumpahnya kuah kalau bukan ke nasi.. “

” Tinggi dah aafiyah, cerdiknya dia. macam ibu lah aafiyah. soo sweets lah aafiyah anak ibu.. comel sangat.. “

” Cantik ni anak soleha siti aafiyah syg.. Mkn besar mkn terserlah kecantikkan ibu.. Alhamdulillah moga jd anak solehah Aamiinx3 Ya Rabbal Al-Aamiin.. “

” Pandai dia menggayakan nyanyian.. pandai bergaya macam ibu nyer.. jadi anak yg sholeha ya aafiyah.. “

Seperti kata pepatah, ke mana tidak tump4hnya kuah kalau tidak ke nasi. Aafiyah sememangnya selalu mengikuti ibunya membuat persembahan nyanyian. Jadi tidak hairanlah jika Aafiyah turut mempunyai minat menyanyi kan. Semoga Aafiyah menjadi anak solehah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Aafiyah Khalid, Dato’ Seri Siti Nurhaliza

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..