” Wow, dia tarik macam mommy dia lah.. ” – Netizen

Video Anak Jaclyn Victor, Jonah Menyanyi Raih Perhatian Peminat. Wah, Memang Ada Bakat Macam Mommy Dia, Part Tarik Tu Sebijik Mommy !!

Nama Jaclyn Victor mula dikenali dalam industri hiburan apabila berjaya menjadi juara dalam program realiti Malaysian Idol musim pertama pada tahun 2004. Jaclyn memiliki suara yang lunak dan bakat nyanyiannya mantap, bersemangat dan mengagumkan.

Meninjau ke akaun Instagram, Jaclyn telah memuatnaik satu video nyanyian anaknya iaitu Jonah. Jonah yang baru berusia 6 tahun menyanyikan lagu berjudul ‘ Jom Bunga Raya’. Seperti ibunya, Jonah juga dilihat mempunyai bakat dalam bidang nyanyian.

Nyanyian Jonah telah menerima pujian daripada para pengikut Instagram dan juga rakan artis. Mereka menggelarkan Jonah sebagai Jaclyn Victor Junior kerana Jonah mampu menyanyi dengan nada suara tinggi seperti ibunya.

Untuk rekod, Jaclyn memiliki dua orang cahaya mata iaitu Jonah  Joshiah Rivera dan Molly Marguerite Rivera menerusi perkongsian hidupnya bersama Shawn Rivera. Namun jodoh mereka tidak panjang dan berpis4h selepas lima tahun mereka berkahwin.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian ini telah menerima pelbagai respon daripada netizen. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” Beautiful.. Miss this fella .. so cute.. Hahaha the last bit with Molly’s voice.. Wow, i saw the star like his mommy.. “

” Aiyoo. My nephew ni too too cute, wah jaclyn victor junior.. amboi, Confirm Boleh nyanyi…. Nice hehehe.. so cute boy”

” He’s getting so big God bless him.. So cute his Bahasa.. Wow the high notes.. So brave sounds good one.. “

” Ohhhh my, He’s so so cute.. wow.. dia tarik macam mommy dia lah.. Okey Next Super Junior Jaclyn Victor hehehe.. “

” Smart boy  and cute.. He is already trying to sing.. So adorable and cute.. comel anak jaclyn victor macam mama dia… “

” Why so cute.. cucu memang suka tinggal dengan nenek cuz nenek manjakan cucu sangat sangat. blesses them both.. “

Nampaknya bakat Jonah dalam bidang nyanyian mempunyai masa depan yang cerah. Tidak mustahil jika suatu hari nanti Jonah menjadi penyanyi terkenal seperti ibunya. Apa pun, comel sangat slang Jonah dalam bahasa melayu tu. All the best.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Jaclyn Victor

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..