” Kemasnya rumah hangpa, seronok tengok.. ” – Netizen

Gambar Dekorasi Dalaman Rumah Rita Rudaini Cur1 Perhatian Peminatnya. Wow Memang Nampak Kemas Dan Cantik. Pandai Rita Deko Rumah !!

Pelakon Rita Rudaini, perkongsian ibu anak dua ini sering menjadi perhatian netizen di laman media sosial. Manakan tidak, ramai yang kagum dan suka cara Rita yang juga merupakan ibu tunggal dalam membesarkan anak-anaknya.

Meninjau di akaun Instagram, Rita ada berkongsi gambar sedang menjamu selera bersama anak-anaknya ketika hari raya yang lalu. Perkongsian gambar oleh Rita itu telah mencur1 perhatian ramai setelah melihat dekorasi di dalam rumah Rita.

Ada peminat yang memuji mengatakan rumah Rita kelihatan sangat cantik dan kemas. Pemandangan di luar rumah Rita juga dikatakan sangat mendamaikan. Lebih-lebih lagi susunan atur dan tema warna dalam rumah turut membangkitkan suasana.

Sebelum ini, Rita ada berkongsi video dia sendiri telah melakukan kerja mendekorasi ruang solat di rumahnya. Perkongsian video itu buatkan ramai yang teruja melihatnya. Memang cantik Rita menghias ruang tersebut .

Ikuti perkongsian tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen, rata-ratanya menyukai gambar yang dikongsikan oleh Rita itu dan Rita telah menerima pelbagai respon daripada netizen. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Wah cantiknya rumah hangpa, seronok tengok. Kalau rumah kami macam ni, PKP lama pun tak pa, haha.. “

” Menu nampak sedap, ambil gambar diri atas kerusi ke tu, haha. Selamat Hari Rita Rudaini yang cantik.. “

” Lawa pinggan tu, nampak cantik dan mahal. Seronok tengok anak-anak Rita, dah besar dah mereka.. “

” Sejuk mata tengok, memang simple tapi menawan. Rita ni pandai hias rumah lah, buat sendri ke, ke ada bibik jg.. “

” Cantik view dalam gambar ni. Saya suka follow Rita dekat Ig, suka tengok cara Rita deco rumah, memang menarik. “

” Lawanya rumah hampa, suka kami tengok tau. Warna tu naik lagi seri dalam rumah, nampak kemas sangat.. “

” Cantiknya tema putih ni, nampak ruang rumah lagi luas dan bersih. Bijak Rita susun atur barang-barang rumah, menarik nampak.. “

Patut ramai yang puji, cantik betul rumah Rita ni. Pandai Rita mencantikkan rumahnya, nampak sangat kemas dan mendamaikan. Apa-apa pun, semoga perkongsian ini dapat menjadi inspirasi bagi sesiapa sahaja yang mahu mendekorasi rumah.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Rita Rudaini

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..