” Ini b0s kecil pandai betul bergaya, macam-macam gaya ada.. ” – Netizen

Farah Nabilah Kongsi Mim1k Muka Anaknya, Andre Omar Ketika Bergambar. Wah Andre, Bukan Main Sekarang. Gambar Last Tu Dah Macam Big B0y Sangat Gayanya. Comel !!

Diam tak diam, sudah lebih setengah tahun Farah Nabilah bergelar ibu kepada Andre Omar. Dipanggil Dre oleh Farah, si kecil ini mendapat perhatian sejak wajahnya dipertontonkan kepada umum. Memiliki kulit putih dan wajah yang comel, Andre juga bayi yang suka tersenyum.

Hasil tinjauan kami di Instagram Farah Nabilah, telah dikongsikan beberapa keping gambar terkini Andre. Farah yang memberitahu di kapsyennya bahawa Andre sudahpun berusia 7 bulan dan sudah banyak keletahnya.

Sudah pandai ‘berlakon’ untuk menarik perhatian, Farah memberitahu Andre buat-buat menang1s supaya dirinya diberi fokus. Biasalah pada fasa sebegini, sel-sel 0tak si kecil sudah semakin terhubung dan banyak kerenahnya.

Seperti posting terdahulu, Andre memang suka membuat mim1k muka yang membuatkan peminat jadi ger4m. Dengan senyum lebarnya dan mata yang bulat, Andre dikatakan oleh ramai peminat seperti anak mat saleh.

Jom baca perkongsian di bawah :

(Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Gelagat Andre ini berjaya mencur1 perhatian peminat. Ramai yang memuji mim1k-mim1k muka comel yang dipaparkan Andre. Antara komen-komen peminat :

” Handsome boy Andre, macam anak mat salleh sangat. Muka mommy dia ni. Nampak kaki panjang, tinggi ni nanti.. “

” Such a handsome boy, so cute. Comelnya gambar ketiga tu, ger4m rasa nak gig1t-gig1t je. Tak pernah tak comel.. “

” Handsome and smart wittle lad. Photo number 2 is my favaourite, so cute Andre Omar. Macam baby mat saleh, comel dooh.. “

” Handsome boy, macam muka mommy dah. Comelnya dia senyum, manis sangat boleh buat sape tengok jadi ca1r ni.. “

” Farah Nabilah versi handsome ni, ee cute la big boy ni. Happy 7 months smart boy. Bukan main lagi duduk dia tu, happy baby.. “

” Andree, kenapa macam dah big boy ni. Makin comel la, muka tu ger4m tengok gambar nombor 4 tu.. “

” Ini b0s kecil pandai betul bergaya. Comel sangat buat m1mik muka macam tu. Macam-macam gaya ada Andre ni. Model kecil mommy.. “

Ada bakat jadi model cilik Andre ni, pandai betul bermain dengan reaksi muka. Gaya duduk tu dah macam bud4k besar sangat. Semoga Andre membesar dengan sihat selalu dan anak yang soleh untuk kedua ibu bapa dewasa kelak.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Farah Nabilah

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..