” Cun anak sulung Zila, kl0n Zila sangat ni.. ” – Netizen

Kongsi Gambar Raya Sekeluarga, Wajah Anak Sulung Zila Bakarin, Kaseh Jadi Perhatian Peminat. Semakin Besar, Semakin Cantik. Cun Macam Zila Masa Muda !!

Zila Bakarin nama yang selalu menjadi sebutan peminat kerana penampilannya yang hot suatu masa dahulu. Namun itu hanya kenangan dan Zila kini sudahpun berubah berhijab sepenuhnya. Penampilan baru Zila ini juga menyenangkan hati ramai peminat.

Meninjau akaun Instagram Zila Bakarin, telah dikongsikan sekeping gambar Zila bersama suaminya, Azri serta dua anak perempuannya, Kaseh dan Chinta. Mereka sedondon memakai pakaian raya berwarna hijau.

Zila seperti biasa, tetap nampak cantik dan ayu. Mengucapkan selamat hari raya di kapsyennya, wajah anak sulung Zila, Kaseh menjadi tumpuan peminat. Sudah menginjak ke alam remaja, Kaseh memang pandai bergaya.

Melihat Kaseh seperti melihat wajah Zila ketika muda dulu. Dengan gaya rambutnya yang kerinting dan kembang tu, memang c0py paste Zila sangat. Chinta pun apa kurangnya, comel orangnya. Kedua-dua anak Zila memang ada wajah yang manis sama seperti Zila.

Jom baca perkongsian di bawah :

Penampilan dan wajah Kaseh ini saling tak tump4h seperti Zila. Ini menarik perhatian peminat dan antara komen-komen mereka :

” Cantik laa anak kak zila bakarin ni , macam mama dia. Gaya macam model pun ada Kaseh ni. Cun la dengan rambut curly tu.. “

” Selamat hari raya kak Zila Bakarin, cantiknya lahai anak beranak ni. Lawanya anak kak Zila tu. sebijik masa muda dulu, c0py eh.. “

” Waa selamat hari raya Zila. Kaseh si sulung tu macam Selena Gomez Malaysia la. V0uge betul dengan rambut dan posingnya tu.. “

” Cantiknya anak dar4, bibir merah, rambut kembang dan berbaju kebaya lagi. Cantik macam Zila masa muda sangat.. “

” Cantiknya Kaseh, anak kak Zila memang cantik manis semua ye. Selamat hari raya Aidilfitri kak Zila sekeluarga.. “

” Uish cun anak sulung kak Zila tu, macam barbie doll dah. kl0n kak Zila sangat ni. Cantik sangat rambut kaseh tu.. “

” Eh anak zila ker tu ? aku igt patung tadi, ishh mcm patung lak. Cantik zila bakarin junior ni, gojez betul dengan rambut curly tu.. “

Bak kata peminat, kl0n Zila anak sulungnya ini. Rambut curly tu memang sama macam gaya Zila suatu masa dahulu. Apa pun, selamat hari raya untuk Zila Bakarin sekeluarga dan semoga sentiasa gembira dan bahagia bersama.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Zila Bakarin

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..