” Syukur, Alhamdulillah, thank you sayang.. ” – Jep Sepahtu

Jep Sepahtu Kongsi Berita Gembira Yang Isterinya, Sari Yanti Telah Selamat Melahirkan Anak. Wah Tahniah Jep Dan Sari !!

Sebelum ini ramai yang bertek4-tek1 adakah isteri pelawak terkenal, Jep Sepahtu, Sari sedang hamil g4ra-g4ra tul4r gambarnya bersama pelakon Scha Alyahya beberapa bulan lalu di sebuah pusat perubatan di mana kelihatan Sari seperti sedang hamil.

Meskipun tidak mengumumkan apa-apa, Sari yang sering berkongsi gambarnya di akaun Instagram kemudian menunjukkan dia sedang sar4t hamil anak ketiganya hasil perkongsian hidupnya bersama dengan Jep.

Terbaru, meninjau di akaun Instagram Jep, telah berkongsi gambar terbarunya bersama Sari dan dia juga mengumumkan bahawa isterinya baru sahaja melahirkan anak mereka iaitu seorang bayi lelaki.

Malah pada posting Jep itu juga, turut memanjatkan kata syukur dan berterima kasih kepada isterinya. Namun begitu, gambar bayi pasangan ini masih tidak dikongsikan oleh mereka dengan meletakkan emoji love pada wajah bayi terbaru mereka itu.

Ikuti perkongsian tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen, rata-rata rakan artis dan netizen turut mengucapkan tahniah kepada Jep dan Sari. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Tahniah sahabat, semoga kehadiran orang baru menambah seri keluarga. Ya Allah kau rahmati la keluarga ini, sentiasa limp4h kan keluarga ini dengan kebahagiaan, amin.. ” – Rahim Sepahtu

” Alhamdulillah, tahniah Capt “- Radin Era

” Alhamdulillah, tahniah Capt dan family ” – Hazwan Bakri

” Tahniah Jep dan Sari, wah dah tiga orang anak, selamat berpant4ng sis Sari, take care tau.. “

” Alhamdulillah, rezeki bulan Syawal, tahniah Jep, dapat lagi anak, kali ni boy juga ya, syukur.. “

” Daria, the only puteri, sy0knya kena kapit dgn 4 org putera. Tahniah Jep dan Sari, bertambah ahli baru.. “

” Dapat baby lagi, wow tahniah, diam-diam dah tiga kan, rezeki murah betul, Alhamdulillah, syukur.. “

Wah alhamdulillah, tahniah diucapkan kepada Sari dan Jep. Mesti seronok abang-abang dan kakak kat rumah tu dapat adik baru. Semoga Sari dan bayi dalam keadaan sihat dan selamat berpant4ng Sari.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Jep Sepahtu. Sari Yanti

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..