” Wow ni tak ada 10 ribu tak dapat ni.. ” – Netizen

Isteri Achey Bocey, Anne Kongsi Gambar Sambutan Hari Lahirnya. Namun Hadiah Istimewa Hari Lahir Pemberian Achey Raih Perhatian Peminat. Cantiknya, Bukan Kaleng-Kaleng Hadiah Yang Anne Dapat Ni !!

Pada 21 April baru-baru ini, pelawak terkenal, Achey Bocey telah berkongsi ucapan istimewa di akaun Instagram buat isteri tercintanya, Anne atau nama sebenarnya, Nur Hasanah yang telah menyambut ulang tahun kelahirannya.

Ucapan istimewa Achey buat isterinya itu turut menyentuh hati para peminat yang membacanya. Achey turut memaklumkan Anne pernah menggadaikan gelang kahwin. Achey beigtu terharu dengan peng0rbanan isterinya yang sentiasa ada bersama dirinya biarpun ketika sus4h.

Malah, meninjau di akaun Instagram Anne pula, telah berkongsi gambar di mana Achey telah meraikan sambutan hari lahir isteri tersayang di sebuah restoran. Dalam perkongsian itu, Anne juga turut menzahirkan kata ucapan terima kasih kepada suaminya yang telah meraikan hari lahirnya.

Selain perkongsian gambar sambutan hari lahir, Anne juga berkongsi gambar hadiah pemberian Achey. Perkongsian tersebut telah mendapat perhatian netizen yang menyatakan harga hadiah tersebut dilihat mahal nilainya.

Ikuti perkongsian tersebut di bawah ini :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Di ruangan komen, ramai turut memberikan kata ucapan selamat hari lahir serta doa buat Anne sempena hari lahirnya dan menyatakan bahawa untung Anne kerana mendapat hadiah yang sangat istimewa daripada Achey. Antara komen-komen netizen adalah :

 ” Selamat hari lahir Anne, semoga Anne dan Achey sentiasa bahagia bersama dan kekal hingga ke syurga.. “

” Wow ni tak ada 10 ribu tak dapat ni, untung lah Anne, suami bagi hadiah rantai tangan emas, selamat hari lahir Anne.. “

” Tersenyum bahagia Anne yer dapat hadiah, selamat hari lahir Anne, semoga sentiasa dimurahkan rezeki.. “

” Alhamdulillah, selamat hari lahir Anne, semoga kekal bahagia bukan sahaja di dunia, malah kekal hingga ke syurga, amin.. “

” Happy Birthday Anne, semoga menjadi isteri yang solehah dan diberikan kesihatan yang baik selalu, bahagia bersama anak dan suami.. “

” Alhamdulillah, suami yang tahu menghargai isteri, moga Anne dan Achey terus kekal ke jannah, Aminn.. “

” Happy birthday kak Anne. Semoga kak Anne dengan abang, sentiasa dimurah rezeki dan berbahagia sampai akhir hayat sama-sama dengan Tiara.. “

Cantik rantai tangan hadiah Achey buat Anne, memang nampak mahal. Semoga Achey sentiasa dimurahkan rezeki kerana telah membahagiakan isterinya. Apa-apa pun kami dari Berita Kopak turut mengucapkan selamat hari lahir buat Anne, didoakan semoga Anne sentiasa dalam rahmat Allah, amin.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Anne Achey, Achey Bocey

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..