” First time tengok muka new born Fatima.. ” – Netizen

Fazura Muatnaik Video Wajah Fatima Aisya Ketika Dilahirkan Yang Meraih Perhatian Peminat. Alahai, Comelnya Fatima. Kecil Lagi Dah Pandai Mata Tu Melil4u Tengok Orang !!

Jarang kita melihat Fazura atau pun suaminya, Fattah Amin berkongsi gambar cahaya mata mereka iaitu Nur Fatima Aisya ketika baru dilahirkan. Pasangan ini mula berkongsi gambar Fatima setelah Fatima berusia tiga bulan.

Menerusi akaun Instagram, Fazura telah memuatnaik video TikT0k yang menayangkan wajah Fatima ketika baru dilahirkan dan wajahnya yang terkini. Video ini juga turut dimuatnaik di akaun Instagram Fattzuralovelife.

Perkongsian ini telah meraih lebih ratusan ribu tontonan dalam masa 1 jam ianya dimuatnaik. Rasanya ini kali pertama wajah Fatima ketika dilahirkan ditayangkan kepada umum. Nampak sangat comel Fatima dan semakin comel apabila semakin membesar.

Kini usia Fatima sudah mencecah 6 bulan dan dapat dilihat menerusi video tersebut antara perubahan wajah Fatima ketika dilahirkan dan yang terkini. Pastinya ramai peminat yang merasa ger4m melihat kecomelan Fatima ini.

Jom tonton video di bawah :

Kecomelan Fatima telah membuatkan ramai peminat dan pengikut media sosialnya itu terpuk4u dan memujinya. Tambahan pula senyumannya di akhir video tersebut. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” Cantiknya kulit fatima… alhamdulillah.. Comelnya mata duk melil4u.. Semoga Fatima sentiasa di bawah lindunganNya dan sentiasa cuteeee.. “

” Hahaha, comelnyaa Fatima ni. dah besar tu muka fattah sungguh.. Ger4mnya tgk Mata dya.. Daddy sangat ni.. comey fatima.. “

” Nmpk dh dia pnya lawoo tuu .. Awat cute sgt mata bulat .. Ya Allah comel nyaaaa… senyuman mu.. daddy’s girl.. “

” Hahaha…. auntie main video ni more than 10times…. comey sgt lah Fatima niiiii…. masyaallah Tabarakallah .. ” 

” Comel g1ler fatima ni.. Ger4m tgok.. Mata bulat.. 1st time tgk muka New born Fatima.. mata tu melil4u je tengok apa.. “

” Comelnya Fatima sayang.. Muka fattah amin laaa.. tahniahh.. Ish ger4m la si fatima ni.. kakak Chinta Indah & Seri tak sabar dah nak jumpa.. asyik suruh tanya uncle.. “

” Muka Fattah sangat. Comelnya Fatima.. manis senyumannye tu.. siapa tengok lebih dari tiga kali kita g4ng.. ger4m wei tengok fatima.. “

Alahai, comelnya Fatima. Sejak dilahirkan wajah Fatima sememang banyak seiras dengan bapanya. Semoga Nur Fatima Aisya membesar dengan sihat dan sentiasa dilindungi oleh Allah SWT. InsyaAllah, amin..

Silakan SHARE..

Sumber : IG Fattzuralovelife, Fazura

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..