” Wow seri0uslah, macam mana la boleh bertahan dalam air macam tu.. ” – Netizen

Kongsi Video Ketika Pembikinan Opening M0ntage Drama Love Elsa, Aksi Uyaina Di Dalam Air Bersama Ikan-Ikan Raih Perhatian Peminat. Wah Lama Tu Boleh Tahan Nafas, Hebatlah Dah Macam Mermaid !!

Uyaina Arshad antara muka baru yang memiliki bakat lakonan yang mendapat perhatian ramai masakini. Tidak hanya lakonan, rezeki Uyaina dalam bidang pengacaraan juga semakin bertambah. Uyaina juga merupakan seorang duta pr0duk sebuah pengeluar tudung terkenal.

Beberapa minggu yang lalu, Uyaina ada berkongsikan gambarnya memakai busana pengantin berwarna putih dengan kapsyen ‘Alhamdulillah’. Posting Uyaina itu dibanj1ri dengan ucapan tahniah daripada rakan artis dan peminat namun sebenarnya itu adalah untuk drama barunya.

Hasil tinjaun kami di Instagram Uyaina, telah dikongsikan satu video yang memaparkan aksi Uyaina melakukan pengambaran di dalam air. Bertempat di Under Water World Langkawi, video ini adalah untuk opening montage drama barunya itu yang berjudul Love Elsa.

Kelihatan ikan-ikan berenang dan Uyaina juga membuat gerakan seakan menari di dalam air itu. Drama yang diarahkan oleh Michael Ang ini turut dibintangi hero popular, Zul Ariffin. Lihat sahaja gaya Uyaina itu, nampak begitu bersahaja melakukan tarian walaupun agak lama di dalam air.

Jom tonton video di bawah :

Pandai Uyaina mengatur pernafasannya dan ini bukanlah sesuatu yang mudah. Perkongsian ini telah mendapat pujian daripada peminat dan antara komen-komen mereka :

” Wow bidadari air, dah jadi mermaid la dia. Yana so good, paling vass. Bestnya power, tengok video ni pun sendiri dah rasa lem4s dalam air.. “

” Wow seriouslah terbaik Uyaina. Camne la erk boleh bertahan dalam air macam tu. Saya rendam muka sekejap dalam air pun dah tak tahan.. “

” Wah bestnya, amazing nya. Yana tahan nafas hebatlah. Dengan baju camtu lagi, tak sabar nak tengok Love Elsa.. “

” Ser4m je tak0t kena gig1t dengan ikan hehe. Fantastik la, wow sangat Uyaina. Cantik you’re truly diver’s daughter. Dashy4t.. “

” Mermaid, rare betul ni. macam puteri duyung lak tengok. Fuh in the water tu, amazing sh00t. Strvggle is real, Uyaina perform.. “

” Wow terbaiklah montage Love Elsa. tak sabar, dah laaa berenang dlm laut camtu, lpstu Michael ang pulak pengarah.. Kamera pasti padu wey.. “

” Lama tahan nafas, Yana yang menyelam, kita yang tengok pulak tahan nafas. Power la Uyaina, bernafas dalam aquarium. Memang terbaik.. ”

Memang menarik gaya yang dilakukan Uyaina di dalam air ini dan pastinya opening montage ini bakal menarik peminat drama Love Elsa untuk terus berada di depan TV. Semoga Uyaina terus success dalam karier seninya dan dimurahkan rezeki selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Uyaina Arshad

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..