” Amboi gar4ngnya adik, adik ni drama sangat. Haha.. ” – Netizen

Video Anak Syatilla Melvin, Sarima Dan Syeriv Sedang Berebut Mainan Buat Ramai Terhibur. Part Adik Pura-Pura Terkej0t Apabila Ditegur Mummy Tu Bukan Main Gar4ng Lagi Sarima !!

Syeriv Samheizy dan Sarima Samheizy merupakan cahaya mata pasangan pelakon Syatilla Melvin dan Shaheizy Sam. Kedua cahaya mata mereka ini antara si cilik yang sering menjadi perhatian di media sosial. Bukan sahaja comel malah gelagat dua adik beradik ini menghiburkan.

Meninjau ke akaun Instagram Syeriv, satu video telah dikongsikan. Video tersebut memaparkan gelagat dua adik beradik ini sedang bermain dan seolah-olah sedang berebut sesuatu mainan. Syeriv pula dilihat sedang menang1s dan meraj0k.

Sarima pula pada ketika itu sedang memandang abangnya tanpa rasa bersal4h. Apabila Syatilla menegur dan bertanya apa yang berlaku namun Syeriv tidak mahu menceritakan. Lalu Syatilla menegur si adik pula, namun respon yang diberikan oleh Sarima buat ramai terhibur.

Sarima telah memalingkan mukanya sambil menjer1t ke arah ibunya. Amboi, memang gar4ng sungguh Sarima ni. Boleh bikin terkej0t dibuatnya. Patutlah si abang duduk terdiam ajer. Women always win yer, tak gitu. Gar4ng-gar4ng pun comel Sarima.

Jom tonton video di bawah :

Video yang berdurasi seminit ini telah mendapat pelbagai reaksi netizen. Kebanyakannya memberi komen berkaitan sikap Sarima yang gar4ng. Antara komen-komen yang diberikan :

” Adik pura2 tak tahu ape2 pulakkk. Adik jangan n0ty pada abang.. Buat buat terkej0t adik tu. Muka dah macam aunty zizie dia.. “

” Adik pun gar4ng, balas dend4m ke apa tu adik.. Kena k1ck pun comel. Geng adik.. Gar4ng betul adik.. “

” Amboi gar4ngnya adik. Adik muka tak bersal4h langsung. Haha. Adik ni drama sangat.. Haha.. Lawak lah.. ” 

” Kes1an abang selalu kena bul1 dengan adik. Perwmpuan always win. Gar4ngnya adik. S1an abang. Soft je abang.. “

” Bila dia kena suruh bubu mar4h. Bila dia buat adik takpe. Cengeii eih mima pun. Drama la korang ni. Nanti besar jadi pelakon tau.. “

” Suka mereka berdua boleh ckp dua2 bahasa bm dan bi. Setgh anak retis leh ckp bi jer.. Bm tak reti. Haha.. Adik pulak mar4h.. “

” Adik beng4ng sebab mummy mcm nak backup abang dia.. haha.. Gar4ng nau adik.. Comel tetap comel.. Kenapa tu adikk.. “

Adalah perkara biasa apabila anak yang masih kecil sering bergad0h. Biasanya anak sulunglah yang kena beralah. Ye tak ? Apa pun, Semoga Sarima Samheizy dan Syeriv Samheizy menjadi anak yang baik dan saling menyayangi serta taat pada ibubapa.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Syeriv Samheizy, Syatilla Melvin

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..