” Makan aiskrim pun muka nampak mar4h juga, comel sangat.. ” – Netizen

Tomok Kongsi Video Anak Perempuannya, Siti Khadijah Sedang Makan Aiskrim. Amboi Dadija Seronok Sangat Dapat Rasa Aiskrim Tapi M1mik Muka Tu Alahai, Masam Pun Comel !!

Anak perempuan Tomok, Siti Khadijah menjadi penyeri keluarga ini sejak kelahirannya Jun lalu. Tomok dan isterinya Rahayu juga mempunyai dua orang anak lelaki bernama Arrian dan Andra dan impian mereka untuk mendapat anak perempuan termakbul.

Baik Tomok mahupun Rahayu sering berkongsikan perihal anak-anak mereka di laman sosial Instagram. Dipanggil dengan nama Dadija oleh seluruh keluarga, si kecil ini kini sudahpun 5 bulan usianya. Membesar dengan sihat dan penuh kasih sayang, Khadijah dilihat banyak mewarisi wajah ibunya.

Meninjau akaun Instagram Tomok, telah dikongsikan sebuah video yang memaparkan Khadijah diberi merasai aiskrim. Khadijah yang didukung Rahayu kelihatan comot mulutnya sejurus selepas menghis4p aiskrim yang disua oleh Tomok.

Bagi sesiapa yangh serinmg mengikuti perkembangan Khadijah, pasti perasan dengan wajah Khadijah kerap kali ketika dirakam atau diambil gambarnya pastinya menunjukkan wajah masam. Hanya beberapa kali sahaja dapat melihat sang puteri ini tersenyum. Bila Khadijah senyum, memang manis sekali wajahnya dan nampak lebih jelas c0py paste wajah Rahayu.

Jom tonton video di bawah :

Teruja betul gaya Khadijah makan aiskrim sampai bulat matanya dan ini menarik perhatian peminat. Ekspresi muka Khadijah yang comel itu telah mendapat perhatian ramai peminat dan antara komen-komen mereka :

” Aunty pun ikut mulut dia smbil tgk dia.. Ger4m cantik sangat Dadija ni.. makin hari makin comel.. “

” Alor lor gigih dia, comel sangat tau princess ni. Dia punya ger4m dekat aiskrim tu, hahha.. macam nak tel4n terus.. “

” Comeyyy yerrr Dadija ade.misai.. aloloo..lg bagi lagi dijah nak, bulat mata mata tengok aiskrim.. “

” Comelnyaaaa. Sebijik rupa ibu dia.. Cutenya.. Amboi sukanya dia makan. sungguh sungguh dia mkn.. “

” Makan aiskrim pun muka duk nampak mar4h juga, kenapa tu dadija. Comel sangat.. Muka ger4m tengok aiskrim sampai tak kelip mata.. “

” Bukan main pul0n dia, eiii dadijaaaa… Ger4mnya tgk dia beriya is4p aiskrim tu. comel sangat sangat.. “

” Mkn eskwm pun muka serius haha.. hbs comot mulut… Halahhh halah beriya dadija muka tony0h kt aiskrim.. “

Khadijah, Khadijah muka tu memang tak boleh bawak bincang betul, serius memanjang si puteri Tomok ini. Peminat juga ger4m melihat gaya makan Khadijah yang bersungguh itu. Apa pun, semoga Khadijah sentiasa dilindungi Allah dan menjadi anak yang selalu membahagiakan dan menceriakan. Aamin

Silakan SHARE..

Sumber : IG Tomok

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..