” Makin kurus makin kacak ni, terus jadi muda 20 tahun lah Tunku.. ” – Netizen

Penampilan Terkini Tunku Mahkota Johor, Tunku Ismail Ibni Sultan Ibrahim Yang  Cur1 Perhatian Ramai. Wow, Makin Kacak Tunku !! 

Anakanda Sultan Johor iaitu Tunku Ismail Ibni Sultan Ibrahim atau lebih dikenali dengan gelaran TMJ sering mendapat tumpuan laman media sosial. Sikap keprihatinannya terhadapat rakyat jelata saling tidak tump4h seperti ayahandanya.

Jika  bagi sesiapa yang mengikuti laman sosial rasmi Tengku Mahkota Johor yang juga merupakan pemilik Kelab Bolasepak Johor Darul Takzim (JDT, pastinya perasan dengan perubahan sos0k tubuh baginda yang kini yang begitu berbeza jika dibandingkan dahulu.

Baginda yang dahulunya yang agak berisi kini sudah pun kelihatan kurus. Malah baginda juga sering berkongsi aktiviti di gym menerusi akaun Instagram miliknya sebelum ini untuk menurunkan berat badan yang ideal. Semestinya perkongsian oleh baginda buat tontonan umum itu menjadi perhatian ramai.

Apa yang menarik, tanpa menggunakan suplemen dan senaman eksstrem, Tunku Mahkota Johor ini berjaya melakukan transformasi ini dan baginda juga tidak lokek berkongsi tips dan video aktiviti senaman yang telah dilakukan olehnya kepada umum.

Gambar terkini TMJ beberapa hari lalu. Memang ketara akan perubahannya !!

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Meninjau di ruangan komen, ramai yang kagum akan perubahan TMJ, dan rata-rata netizen turut tidak ketinggalan memuji TMJ yang kini kelihatan muda dan kacak. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Ampun Tuanku… Caption pun dah cukup gar4ng sebenarnya, dan Tuanku kelihatan sangat muda, memang nampak perubahannya.. “

” Wah makin muda, tampil kacak, gambar ni seperti mengimbau saat TMJ  ketika kurus dahulu,  memang terbaik lah.. “

” Kurusnya, wah nampk jauh lebih muda lah tuanku,  malah penampilan juga tampak bergaya, tahniah.. “

” Makin hensem boss, memang jauh beza kalau dilihat gambar-gambr sebelum ni, memang boleh jadi inspirasi untuk yang mahu kurus.. “

 ” Hasil yang begitu menakjubkan lah tuanku, tidak sia-sia usaha tuanku untuk kembalikan badan ideal. Terbaik.. “

” Very inspiring to keep seeing you l00sing weight. Ampun Tuanku, makin kacak dan bergaya, man of class.. “

” Tuanku , nak tanya lah, barber atau saloon mana lah yg bertuah dapat pot0ng rambut tuanku? Hensem ter0k, makin kurus makin kacak ni, aduiii.. Terus jadi muda 20 tahun lah Tunku.. “

Ketara betul akan perubahan TMJ, patut ramai yang memuji, memang kelihatan kacak. Wah boleh jadi inspirasi bagi sesiapa yang nak kurus. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak mendoakan semoga TMJ sentiasa diberikan kesihatan yang baik dan sentiasa berbahagia bersama keluarga. Aamin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG HRH Crown Prince Of Johor, Harimau Selatan Johor

Aktikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa  kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..