” Dah macam geng mak cik marhaban tau suara gitu, hahaha.. ” – Netizen

Video Elly Mazlein Menyanyikan Lagu ‘Empat Dara’ Buat Ramai Berdek4h Ketawa. Ad0hai Mona Merengue Buat Hal Lah Weh !! 

Elly Mazlein yang mempunyai  karakternya yang terdiri mempunyai peminat yang ramai yang sentiasa mengikuti perkembangan dirinya. Ibu kepada seorang anak ini tidak disangkal lagi bahawa bakatnya bukan sahaja pada bidang nyanyian, malah pada bidang lakonan.

Menerusi entri terbaru di akaun Instagram milik pelakon Elly Mazlein telah berkongsi satu video pendek yang memaparkan dirinya sedang menyanyikan lagu bertajuk ‘ Empat Dara’ yang didendangkan oleh Allahyarham Datuk Sharifah Aini.

Perkongsian video oleh Elly Mazlein itu telah pun ditonton hingga kini tiga ratus ribu lebih tontonan. Sudah pasti sesiapa yang menonton video tersebut pasti terhibur melihat aksinya Elly itu dengan bersahaja menyanyikan lagu itu.

Malah dengan gayanya dengan memakai tudung seperti watak yang dilakonkan oleh dirinya dalam drama Kampung People begitu melucukan. Kapsyen Elly turut mengundang pelbagai reaksi ramai kerana Elly juga mahu sesiapa sahaja yang boleh meyambung lagu tersebut dengan men1ru gayanya akan mendapat hadiah.

Ikuti perkongsian video tersebut di bawah ini :

Video yang dikongsikan oleh Elly Mazlein itu turut mendapat lima ribu lebih komen daripada orang ramai yang terhibur akan gaya Elly menyampaikan lagu tersebut. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Siapa tgk banyak kali angkat tangan.. “

” Dah mcm geng mak cik2 marhaban taww suare gituu… Hahahhahahaha.. “

” Mak mak baru beranak ceaser jangan tgk pls. Perut nak terbura1 hahahahahhahaha.. “

” Kau kenapa kak Lina Pompom, hahahhahahahah hahahaha hahahhahaa berdekah, Ulang2 aku tgok .. “

” Aku str3ss hari ni, jumpe jugak hiburan buat tegang pipi di petang hari.. “

” Tlg lahhhh sak1t perutku ni menahan gelakk ni oiiii.. “

Serius weh, memang kelakar betul Elly punya video kali ni, aduha1 terbayang tagline yang sering diungkapkan oleh Elly iaitu ‘absolutely correction‘,  memang keras perut ketawa. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak berharap semoga Elly akan sentiasa berjaya dalam bidang lakonan.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Elly Mazlein

Aktikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa  kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..