” Baru keluar majalah dah berl4gak, belum jadi superstar lagi.. “

Video Nabila Huda Mengus1k Suaminya, Izwan Johar Yang Sangat Teruja Kerana Kisah Dan Fotonya Keluar Majalah. Ad0ii Memang G1la-G1la Per4ngai Memasing !!!

Nabila Huda binti Suhaimi atau lebih dikenali sebagai Nabila Huda ialah seorang pelakon wanita Malaysia. Beliau yang mula menempa nama menerusi watak-watak antagonis.

Nabila Huda merupakan anak sulung kepada legenda rock terkenal Suhaimi Abdul Rahman (Amy Search) daripada kumpulan Search. Nabila memulakan kerjaya lakonan pada 2001 menerusi peranan yang tidak dikreditkan dalam Lagi-Lagi Senario arahan Aziz M. Osman.

Nabila Huda dilahirkan pada 2 Disember 1984 di Kuala Lumpur. Beliau yang lebih mesra dengan panggilan Abil mempunyai empat adik-beradik berlainan ibu iaitu Irisha Myra, Alexander Zulkarnain, Sania Samara dan Qaqa At-Tameemi.

Nabila mempunyai seorang anak perempuan bernama Keisha Laila yang dilahirkan pada 2009, hasil perkahwinannya yang terdahulu. Pada 25 Disember 2015, Nabila telah sah bergelar isteri sekali lagi buat kali kedua kepada Mohd Izwan Johar seorang tauke Kafe Hipster.

Nabila Huda seringkali memuat naik kisah dan aktivitinya seharian di dalam laman sosial. Sama ada tentang lakonannya atau pun aktiviti bersama keluarga tersayang.

Terbaru, Nabila Huda telah memuat naik sebuah video di lamam Instagramnya yang dikenali sebagai Kupu-kupu. Video tersebut mengenai kisah suaminya Mohd. Izwan Johar yang terlalu teruja dan gembira kerana kisah dan gambarnya berada di dalam sebuah majalah.

Apa yang menariknya, suaminya ingin menandatangani autograf di majalah tersebut pada ruangan gambarnya. Mohd. Izwan Johar bersungguh-sungguh menandatangai seperti artis  katanya. Menurut Nabila Huda, suaminya membuatkannya seperti peminat sahaja.

Katanya lagi,dengan nada bergur4u‘ baru keluar majalah tetapi sudah berl4gak‘. Nabila sangat terhibur melihat per4ngai suaminya itu. Menurutnya lagi, tidak tahulah bagaimana kalau sudah bergelar superstar nanti. Ini baru keluar majalah, sampai macam ini r4gamnya.

Ini sedutan dari video di bawah :

Sukanya dia bila nampak mukannya dalam majalalah tu !!!

Teruja sangat nak sign autograf  !!! Tapi marker tak de dakwat pulak … hehee

Nabila : Muka dah la banyak jerawat !!!

Izwan : Saya nak sign ke awak nak sign..

Nabila : Amboii.. berl4gaknya !!!

Nabila : Dah siap belum sign tu..

Izwan : Dah… rasa lega…

” Kisah pasal Dia klua magazine tak settle lagj guys.. Dia Nak sign pulakkkkk untuk ibu !! haha.. Ni Kalau jadi superstar taktau la macamana.. Comfirm lupa Asal usul ! “

” Dia buat kite macam peminat Dia je Eh @aishjohar ! Haters gonna hate Dia kata kite.”

Rata-rata peminat Nabila Huda merasa kelakar dengan gelagat suaminya. Ini komen-komen mereka :

” Tak jadi lah jadi manager dia. Cepat nau lupa diri. “

” Sikit lagi bnyk la masuk magazine tuuu,, makin lenguh tangan hahahha. “

” Hahahaha lawak lah berlagak eh. “

” Banyak kali aku ulang tgk video ni. Wei.. marker pun x berapa nak bg kerjasama tu. Kasik beli. “

” Marker lain kaler emas. Biar terang bersinar2 signature. “

 ” Kelakar la husband kupukupu ni. “

” Aiyoooo banyak kali aku ulang. “

” Tgk ulang pun gelak lg adoi. “

Boleh tahan kel4kar juga ye suami Nabila Huda ni. Sama pulak perangai g1la-g1la mereka berdua ni. Tidak salah saling bergurau senda untuk mengeratkan lagi hubungan suami isteri. Tahniah buat suami Nabila Huda kerana dapat keluar majalah.

Kami di Berita Kopak mendoakan semoga Nabila dan suami sentiasa di dalam rahmat Allah selalu dan dipermudahkan urusan. Amin.

Terima kasih kepada pembaca Berita Kopak.

Silakan SHARE.

Sumber : IG Nabila Hudaby Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..