” Ya ampun Zaqira.. udah rupe z0mbi kampung pisang jadinya.. “

Video Anak Siti Sarah Bermain Dengan Coklat, Hab1s Satu Rumah Terkena Coklat, Tak Tahu La Nak M4rah Ke Nak Nang1s Nih.. Bert4bahlah Ibu !

Siti Sarah binti Raisuddin atau lebih dikenali sebagai Siti Sarah dilahirkan pada 15 September 1984 dan merupakan salah seorang penyanyi dan pelakon di Malaysia.

Siti Sarah telah mendirikan rumah tangga pada 26 Februari 2011 bersama Shahmira Muhamad (Shuib Sepahtu) dan dikurniakan tiga orang cahaya mata iaitu Uwais Alqarni, Dzahira Talita Zahra dan Ariq Matin

Siti Sarah memulakan kerjayanya dalam bidang nyanyian apabila beliau berjaya menjadi peserta akhir untuk Bintang RTM 2001. Beliau juga berjaya menggondol anugerah “Artis Baru Terbaik”, “Album Pop Terbaik” dan “Album Terbaik di Anugerah Industri Muzik (AIM 2003)”.

Selain dari itu, beliau juga berjaya mendapatkan satu lagi pengiktirafan untuk “Anugerah Planet Muzik 2003 (APM2003)”, iaitu dalam kategori “Artis Baru Wanita Terbaik”. Beliau juga merupakan satu-satunya artis baru yang turut tercalon dalam kategori Artis Wanita Terbaik yang dimenangi oleh Datuk Siti Nurhaliza pada tahun tersebut.

Siti Sarah Raissudin gemar berkongsi kisah mengenai perniagaannya, kisah hidup dan gelagat anak-anaknya yang comel di laman sosial sama ada di Facebook mahu pun di Instagram.

Terbaru, menerusi laman Instagram miliknya, Siti Sarah telah memuat naik sebuah video. Video tersebut adalah daripada rakamannya sendiri. Dengan kapsyen yang ringkas Siti Sarah bertanyakan kepada pengikut dan peminatnya dengan soalan ‘ kalau korang cam ne ? ‘.

Menurut Siti Sarah di dalam video tersebut, ada seseorang yang telah bermain dengan coklat di dapur. Dalam video tersebut Siti Sarah ingin menyiasat siapa yang bermain dengan coklat tersebut. Caranya, Siti Sarah menjejaki kesan titisan coklat yang terkena pada lantai rumahnya itu.

Ketika menjejaki, terdengar riuh rendah suara kanak-kanak sedang seronok bermain dan berlari-lari di ruang tamu rumahnya. Haaa.. suspek telah dikenalpasti. Rupa-rupa anaknya yang dipanggil Zaqira itu yang bermain dengan coklat tersebut.

Apa yang memeranjatkan Siti Sarah adalah anaknya Zaqira menyapu coklat tersebut di seluruh muka dan juga di kakinya. Ya ampun Zaqira.. kesian ibu sayang !!! Dahla puasa-puasa ni, menguji kesabaran sungguh.

Ini sedikit sedutan daripada video tersebut :

Coklat yang sudah terbuka bersepah di dapur.

Kesan titisan-titisan coklat yang terkena lantai.

Suspek sudah dikenalpasti.

Haa.. inilah budaknya.. udah rupe zombie kampung pisang jadinya !!

Dunia kanak-kanak penuh dengan keriangan dan kegembiraan. Mereka pastinya ingin mencuba sesuatu yang menyeronokkan.

Jom lihat video di bawah ini, betapa seronoknya anak-anak Siti Sarah :

View this post on Instagram

Kalau korang cam mana?

A post shared by Siti Sarah Raissuddin (@sitisarahraissuddin) on

Rata-rata memberi jawapan masing-masing di ruang komen apabila ditanya oleh Siti Sarah sekiranya melalui situasi begitu. Ini komen-komen mereka :

” Adoiyai…nak mrh dia tgh explore.. kemain happy.. kita yg mak2 pulak ger4m sbb kena cuci..
Jangan sampai ibu btukar jadi hulk. “

” Kalo aq… Hahhaha… Dah mcm gur0h hal1lintar bergempita dlm rumah. “

” Ragam anak anak, buat kita gelak, nak mar4h semua ada… Macam tu la sementara anak anak nak besar. “

” Ger4m jugak tp bila tgk dia gelak cm tu x sampai hati nk mrh. “

” Ya Ampun Zaqira.. nsib mamanya x pengsan igtkan zombi kg pandan. “

” Ni klu mma aq habis mcm kna petir dia pnya marah kak. “

” Kalau sya dah jer1t satu rumah kalah tarzan kat hutan!. “

” Haha. kalau saya jadi mak tiri dah ni . “

” Kalau akak.. dah tentu nama penuh siap Ngan nama ayahnya mcm dlm maykad kena seru.. n ready umi bertukar jd hulk. “

” Kalau kene i.. da pek1k panggil nama anak full siap ngan bin atau binti. “

Begitulah hati seorang ibu, tidak sampai hati untuk memar4hi anak-anaknya. Kesabaran yang ada pada seorang ibu sebenarnya sukar ternilai, tetapi kadang-kadang ada juga hadnya. Sekiranya dah sampai had tertentu tu faham-faham je la yer. Jangan diulang lagi kesilapan yang sama.

Tahniah Siti Sarah Raisuddin kerana mampu menahan kemar4han bila melalui situasi sebegitu. Kami di Berita Kopak mendoakan Siti Sarah terus diberikan kesabaran dan kekuatan oleh Allah untuk menjaga dan melayani kerenah anak-anak yang tidak dapat dijangkakan itu. Amin.

Terima kasih kepada pembaca Berita Kopak.

Silakan SHARE.

Sumber : IG Siti Sarah Raissuddin by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..