” Sampai hati t0lak Shawn Mendes saya sampai jat0h.. ” – Aksi As’ad Motawh Menari Dan Men0lak Shawn Mendes Buat Ramai Peminat Terkej0t !!

As’ad Ahmad Muhammad Motawh atau lebih dikenali dengan nama As’ad Motawh merupakan seorang penyanyi dan pencipta lagu. As’ad yang berasal dari Selangor ini lahir pada 3 September 2001. Nama As’ad mula dikenali menerusi single pertamanya berjudul Senyum.

Lagu Senyum telah berjaya meraih setengah juta tont0nan di Youtube dalam masa 4 hari. As’ad juga memiliki 1.3 juta peng1kut menerusi laman Instagram miliknya. As’ad begitu popular di kalangan gadis-gadis remaja yang sentiasa meminatinya.

As’ad pernah memenangi Anugerah Top H0t 2017 bagi kateg0ri Artis Baru H0t 2017. Selain menyanyi As’ad juga boleh bermain alat muzik seperti gitar, dram dan piano. Selain itu As’ad juga sangat pandai menari.

Menerusi akaun Instagram miliknya As’ad telah berk0ngsi video beliau sedang menari dan kelihatan seolah beliau men0lak Shawn Mendes.

Mari kita saksikan video yang dik0ngsi oleh As’ad :

” I love you @shawnmendes #shawnmendes.. tag your friends “

Rata-rata peminat terhibur dengan video yang dikongsikan. Antara komen-komen peminat :

” Hahahahaha 0mg this is so funny sksksk.. “

” I think that’s the best dancing I’ve ever seen.. “

” His smile so g0jes..  “

” Sampai hati t0lak shawn mendes saya sampai jat0h..  “

” Look at thisss.. so cutee aihh..  “

” Bebe aku lucu sangat kan.. “

” HAHAHAHAHA SUMPAH KELAKAR..  “

” Hmmm, id0la gadis melayu masa kini..”

” Haihhh kiut s1akk..  “

” Nak4l lah asad motawh nie .. hahah.. “

Alahaiii seronok tengok As’ad menari, lembut betul badannya. Bahagian yang men0lak Shawn Mendes tu memang nampak macam betul-betul real.

Kami dari Berita Kopak mendoakan agar As’ad berjaya dalam kerjaya seni dan terus membuat lagu-lagu untuk semua peminat.

Terima kasih kepada pembaca Berita Kopak.

Silakan Share.

Sumber : IG As’ad Motawh by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..