” Kelakar Nyanma ni, jujur budaknya. Pandai tukar script, haha.. ” – Netizen

Video Di Sebalik Tabir Rakaman Iklan Oleh Anak Fazura, Nur Fatima Aisya Buat Ramai Terhibur. Part Suruh C1um Panda Tu Paling Lawak. Jujur Sangat Tu Nyanma. Budak-Budak Tak Tahu Menipu. Lawak Lah Nyanma, Berdekah Semua Gelak !!

Semenjak kelahiran anak Fazura, si kecil bernama Nur Fatima Nyanma sering menjadi tumpuan media dan peminat. Ramai yang merisik si kecil ini untuk menjadi duta produk kerana populariti Fatima. Sebagaimana glamour mommy dan daddynya, temp1asnya terkena juga pada Fatima.

Meninjau akaun Instagram Fattzuralovelife, telah dikongsiakan satu video yang memaparkan gelagat Fatima ketika penggambaran untuk sebuah iklan. Video behind the scene ini membuatkan ramai yang terhibur menontonnya.

Fatima diarahkan oleh Fattah dan Fazura supaya memel0k dan menyuap patung panda makan. Fatima yang bersemangat dan ceria ini mengikut semua arahan mommy dan daddynya dengan cukup baik.

Namun ketika part Fatima perlu menc1um panda tersebut dan mengatakan panda itu wangi, Fatima tidak mengendahkan arahan Fattah. Disuruh katakan wangi, ‘ no ‘ yang dijawab oleh Fatima. 2nd take pun tetap Fatima menjawab ‘no’. Jujur betul Fatima.

Jom tonton video di bawah :

Video gelagat Fatima ini telah pun membuatkan rata-rata warganet terhibur. Jujur betul jawapan Fatima ini dan antara komen-komen yang dapat kami kongsikan :

” Panda tak wangi, bijak Nyanma ni haha. Clever girl, sayang sangat Nyanma. Sayang nyanma ketat-ketat.. “

” No haha, jujur sangat ni baby haha. Nyanma is being honest, Tak wangi means tak wangi.. “

” Masyaa Allah, cerdik Nyamma jujur panda xwangi.. sbb ms dia ckp wangi mula2 pn gesture tgn dia mcm “syuh bau busuk” haha.. “

” Kanak-kanak jujur tau, tak wangi jangan kata wangi hehe. Fatima jujur budaknya yaa.. takpe dia belum faham pasal lakonan.. “

” Haha pandai tukar script, cute sangat Fatima. Budak tak pandai men1pu, jujur dan tulus Nyanma ni.. terbahak semua dengar jawapan Nyanma tu haha.. “

” Nyanma jujur sungguh budaknya.. Lain kali kena spray perfume sikit kat panda tu.. baru lah nyamma boleh cakap wangi.. “

” Haha kelakar lah Nyanma ni. spontan jawapan dia tak ikut skrip terus ni. Jujur sejujurnya Nyanma.. Tak wangi cakap tak wangi.. “

Budak-budak sememangnya jujur dan tidak pandai men1pu. Ketawa besar semua kru yang berada di situ mendengar jawapan Fatima. Pandai sudah Fatima berlakon cuma bab kena men1pu ni memang Fatima failed ye, hehe.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Fattzuralovelife

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..