” Ger4m yang kecil tu, nak jat0h pun control comel.. ” – Netizen

Video Gelagat Comel Anak-Anak Fasha Sandha Ketika Sesi Photosh00t Raih Perhatian Warganet. Alahai Si Kecil Aisha Amaira Tu, Bukan Main Pandai Lagi Berposing. Ni P0sing Pel0k Tubuh Namanya Aisha. Cute Sangat !!

Keluarga pelakon cantik dan tampan, Fasha Sandha dan Aidil Aziz antara yang ramai peminatnya. Sama cantik sama padan, pasangan ini telah pun dikurniakan dengan seorang cahayamata perempuan bernama Aisha Amaira.

Meninjau akaun Instagram Fasha Sandha, telah dikongsikan satu video yang memaparkan gelagat anak-anak Fasha iaitu Jemaima, Rayfal dan Aisha ketika mereka menjayakan satu sesi photosh00t bersama-sama.

Jemaima dan Rayfal memang pandai bergaya, Aisha juga tidak kurang lincahnya. Dengan tangannya berpel0k tubuh, wajah comel si Aisha ini tidak put0s dengan senyuman. Alahai semakin membesar, semakin cantik Aisha ini.

Fasha dan Aidil pula dikatakan oleh warganet seperti kakak dan abang sahaja apabila satu frame dengan anak-anak sebegini. Apatah lagi Fasha sekarang semakin kurus dan langsing, lagi kelihatan awet muda.

Jom tonton video di bawah :

Sejak posting ini dimuatnaik, ianya telah pun meraih lebih 6000 tanda suka daripada warganet. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” Ger4m yang kecil tu, nak jat0h pun control comel hehehe. Ad0i so comel lah Aisha ni.. tak puas tengok telatah dia tu.. “

” Cantikk betul la fasha ni , dengan slim nye manis muka nya lagi. MashaAllah.. Fasha macam kakak2 dorang, aidil macam abang2.. “

” Suka tengok si kecil tu, amb0i amb0ii pandai betul posing sekarang ye. Tangan tu bukan main lagi hehe.. “

” Comel lah, si kecil tu ger4m tengok. Cute betul dia posing. Makin lincah depan kamera Aisha ni.. “

” Alolo yang depan tu, ger4m tengok. Tolong cub1t sikit pipi dia tu Fasha Sandha hehe. Cantik betul yang no 3 ni.. “

” Si kecil tu kemain lagi, pandainya posing. Kalau fasha post video mesti nak cari budak kecil tu hehe.. Comey dooh Aisha. Sempat control nak jat0h dh.. “

” Weeeeeiii Ger4m nye tengok baby aisha, sampai nak jat0h pun control dgn bijak. Loving family.. “

Satu family cantik, comel dan handsome. Baik dari mak, ayahnya sehingga ke anak-anak. Aisha membuatkan ramai yang ger4m dengan kecomelannya. Apa-apa pun, semoga ceria selalu Aisha dan menjadi anak yang solehah buat kedua ibu bapa.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Fasha Sandha

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..