” Handsome anak bujang Sari. Jatuhlah saham abah Jep macam ni, hehe.. ” – Netizen

Gambar-Gambar Sari Yanti Bersama Anak-Anak Memakai Baju Raya Raih Perhatian Warganet. Alahai Macam Kakak Dengan Adik-Adik Lah. Makin Handsome Baasit Dan Barr. Lesung Pipit Tu Comel, Buat Ramai Cair !!

Nama Sari Yanti bukan asing buat para peminat seni tanahair. Pelakon dan juga isteri kepada pelawak terkenal Jep Sepahtu ini memiliki raut wajah yang cantik dan bertubuh kecil molek. Bergelar ibu kepada 5 orang anak, Sari Yanti bahagia dengan kehidupannya itu.

Memandangkan Syawal bakal menjelma dalam beberapa hari sahaja lagi, Sari Yanti mengambil inisiatif untuk membuat sesi photosho0t raya bersama anak-anaknya. Ini mesti agaknya r1sau raya ‘terkej0t’ seperti tahun lalu.

Meninjau akaun Instagram Sari Yanti, beberapa keping gambar photosh00t itu telah pun dimuatnaik. Dengan tema warna biru, Sari kelihatan seperti kakak dan adik sahaja bersama anak-anaknya itu.

Barr Al-Aliy dan Baasit Al-Haq kedua-duanya sudah besar panjang dan tinggi daripada mama mereka itu. Wajah tampan dua beradik ini menarik perhatian warganet. Alahai dengan tanjaknya, segak sungguh anak teruna mama.

Jom baca perkongsian di bawah :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya )

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya )

Perkongsian oleh Sari Yanti ini telah pun meraih puluhan ribu tanda suka daripada warganet. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” Handsome anak-anak bujang, tapi kenapa mama nya masih macam dalam kisah Kaisara ye.. “

” Handsome anak-anak bujang, yang nombor 2 tu c0py paste mama sangat. Awet muda betul sari. Macam kakak dengan adik-adik je.. “

” Cantik nya sariyanti.. pandai jaga diri dan wajah… anak2 semua manis dan cantik. semoga bahagia selalu.. “

” Handsome anak lelaki, ikut muka mama nya. Ish macam kakak dengan adik je, tak besar-besar Sari ni.. muka muda je.. macam lepas SPM pun ada.. “

” Handsome anak bujang Sari, jat0hlah saham abah Jep macam ni hehe. Mama nya pun cantik macam awek pulak.. “

” Dariya tu kecil-kecil dah cantik, ikut muka mama pulak tu. Handsome anak teruna Sari, macam adik dengan kakak je.. “

” Handsome sungguh, jat0h saham Jep. Baasit tu iras-iras khai bahar ek, ngn lesung pipit tu, aduii aunty yang melt1ng dikkk.. “

Untung lah ada Mama yang cantik seperti Sari Yanti ni. Anak-anak pun makin besar, makin handsome dan cantik. Betul kata Sari tu, photosh00t raya awal baru tak kalut. Semoga Syawal nanti disambut dengan meriah oleh Sari Yanti sekeluarga.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Sari Yanti

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..