” Cantiknya Uyaina, berseri betul lah dah jadi ibu ni.. ” – Netizen

Penampilan Terbaru Uyaina Arshad Ketika Hadir Ke Satu Majlis Cur1 Perhatian Peminat. Wow Lawanya Uyaina, Gambar First Tu Memang Gorgeous Sangat Lah Mama Raja Urhan Ni !!

Umum mengetahui pasangan selebriti, Uyaina Arshad dan suaminya, Raja Syahiran telah menimang cahaya mata pertama mereka pada bulan September lalu. Uyaina dan Syahiran memilih nama Raja Urhan buat putera sulung mereka.

Terbaru, meninjau di akaun Instagram Uyaina telah berkongsi beberapa gambar dan video baru yang memaparkan dirinya telah hadir ke Majlis Makan Malam Jubli Emas DiRaja Fakulti Undang-Undang, Universiti Malaya dan menjadi pengacara majlis tersebut.

Selain itu, Uyaina juga berkongsi sedikit kisah perjalanan hidupnya yang dahulu bergelar seorang pelajar jurusan undang-undang dan bercita-cita mahu bergelar seorang peguam. Namun sudah 7 tahun rezekinya dalam dunia pengacaraan dan seni tanah air.

Perkongsian itu telah mencur1 perhatian peminat kerana penampilan Uyaina pada malam itu kelihatan begitu cantik. Ada yang menyatakan yang selepas Uyaina bergelar seorang ibu, wajahnya semakin berseri-seri.

Ikuti perkongsian di bawah ini :

( Klik butang KANAN > untuk melihat gambar dan menonton video seterusnya.. )

Di ruangan komen, selain memuji penampilan Uyaina, ramai yang turut memberikan kata semangat kepada Uyaina. Antara komen-komen menarik adalah :

” Cantiknya Uyaina, berseri betul lah dah jadi ibu ni. Kali ni memang nampak lain lah penampilan Uyaina.. “

”  If you went on with your dream of becoming a lawyer 7 years ago, you would’ve become a master now, but takyah jadi lawyer la Yana, lawyer lambat kaya.. “

” Punya lah lawa mama Raja Urhan ni. MasyaAllah berseri-seri Uyaina lepas jadi mama ni. Semoga Uyaina terus berjaya ya.. “

” Ade org cakap Uyaina dah berisi ckit lepas bsalin, tapi mata saya tengok Uyaina makin cantik ade laa, terpesona tengok.. “

” Masya Allah cantik nya ibu Raja Urhan. Aik rindu nak kejar impian balik ke Uyaina, hehee nk jadi lawyer tak nak jadi pengacara dah ke.. “

” Mat1 mat1 ingt Mawar karim. Tengok nama Uyaina rupanya, gambar pertama tu seiras sangat lah, lawa lah Uyaina.. “

” Adududu cantiknya Uyaina, kali ni memang nampak berseri betul, terus nmpak lain lah. Lain macam seri lepas jadi ibu ni.. “

Wow memang nampak lain lah, makeup pun cantik sangat, memang berseri-seri Uyaina. Apa-apa pun semoga Uyaina terus berjaya dalam apa jua bidang yang diceburinya, segala urusan dipermudahkan dan bahagia bersama keluarga tersayang.

Silakan SHARE..

Sumber : IG uyainaarshad

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..