” Besarnya ribbon, orangnya kecil je.. ” – Netizen

Video Gelagat Ana Nayla Sedang Makan Sambil Mengangkat Kaki Raih Perhatian Peminat. Wah Ada Style Lah, Bila Tersenyum Manis Sangat. Comel Sungguh Nayla Pakai Reben Besar Merah Kat Kepala Tu !!

Meninjau ke satu akaun Instagram, beberapa video anak Ayda Jebat iaitu Ana Nayla telah dikongsikan. Gelagat Nayla yang kini sudah semakin besar sering membuatkan ramai ger4m dengan wajahnya yang comel.

Memiliki mata yang bulat dan berkulit putih gebu, wajah Nayla saling tak tumpah seperti wajah ibunya. Nayla memakai baju berwarna merah dan mengenakan reben besar yang juga berwarna merah diletakkan duduk di atas stroller bayi.

Sesekali apabila tersenyum, wajah Nayla dilihat sangat manis sekali. Nayla kemudiannya disuapkan makanan sambil kakinya dinaikkan ke atas. Amboi, ada gaya betul ye Nayla makan. Kaki tu dah macam ahli gimnastik.

Kesemua video-video yang dikongsikan ini telah menerima ratusan tanda suka daripada warganet. Alahai, ger4m betul melihat Nayla dengan reben lebih besar daripada wajahnya. Pakailah macam mana pun, tetap comel.

Jom tonton video di bawah :

Di ruangan komen, pelbagai respon yang diberikan oleh netizen . Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” Berseleranya tengak Nayla mkn.. Besar nnya ribbon org nya kecik je.. Ada style ye mkn kaki naik gitewww.. comel.. “

” Kaki tuuu, bila nak tumbuh rambut ni.. comel lah.. ammm dapnya.. kakak baik selalu jalan2 dengan adik.. “

Sekadar info, Nayla dilahirkan pada 21 September 2021 dan pada tahun ini usia Nayla sudah pun 1 tahun. Nayla juga mempunyai akaun Instagram miliknya sendiri yang dikendalikan oleh Ayda dan juga Nabil Mahir.

Semoga Ana Nayla membesar dengan sihat dan menjadi anak yang solehah. Tidak sabar untuk melihat Nayla sudah pandai bercakap dan berjalan. Pastinya semakin banyak gelagat Nayla akan dikongsikan oleh Ayda.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Iloveaydajebat, AydaJebat

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..