” Cute je Ummi bawa motor tu, hehe.. ” – Netizen

Ummi Nazeera Kongsi Video Ketika Sho0ting Drama Terbaru. Namun Komen Daripada Suaminya, Dr Izzar Buat Warganet Terhibur. Ada Saja Idea Dr Izzar Ni Nak Menyak4t Isterinya, Haha !!

Nama pelakon Ummi Nazeera telah menjadi perbualan ramai setelah berjaya membawa watak yang telah men1nggalkan kesan mendalam menerusi drama bertajuk ‘Risik Pada Hati’ yang turut dilakonkan oleh pelakon Alif Satar dan Zara Zya.

Terbaru meninjau di akaun Instagram Ummi, telah berkongsi satu video yang memaparkan dirinya sedang sho0ting sebuah drama terbaru yang bakal ditayangkan menerusi slot Drama Sangat di TV3. Difahamkan drama yang dilakokan oleh Ummi ini bertajuk ‘Rindu Kasih’.

Dalam drama tersebut Ummi diberi tanggungjawab memegang watak sebagai Salina dan bergandingan bersama pelakon, Izzue Islam. Perkongsian terbaru Ummi itu telah menarik perhatian para peminatnya.

Ada yang menyatakan tidak sabar untuk melihat hasil lakonan Ummi kerana boleh dikatakan kesemua drama yang dilakonkan oleh Ummi sangat menarik jalan ceritanya. Sehingga kini, posting Ummi mengenai drama terbarunya telah mendapat ribuan tanda suka sejak ia dimuatnaik ke akaun Instagram.

Jom tonton video di bawah ini :

Di ruangan komen, pelbagai respon telah diberikan oleh para peminat dan rata-ratanya meluahkan rasa tidak sabar mereka. Antara komen-komen menarik adalah :

” Tak sabar nak tengok ni drama. Semoga dipermudahkan segala urusan Kak Ummi shooting dipermudahkan.. “

” Suka lakonan Ummi Nazeera, tak sabar nk tengok. Eh cute Ummi bawak motor, hehe siap ada orang tolong pegangkan.. “

” Dengan Izzue lagi, mesti best cerita ni, semua drama Ummi memang jalan cerita best2, tak sabarnya.. “

” Yeayyyy drama baru Ummi, wahh tengok skit macam ni pun dah tahu mesti best drama ni, good luck Ummi.. “

” Hero dn heroin yg tak control handsome n cantik bila berlakon, betul2 menghayati watak. Tak sabar nk tengok.. “

” Tak sabar nak tengok, cayalh Ummi. Mesti best cerita ni, hero pun best. Semoga semuanya berjalan dengan berjalan lancar.. “

” Gandingan yang hebat, menarik sangat. Rasa Ummi dengan Izzue memang antara hero dan heroin drama yang sepadan.. “

Malah suami Ummi, Dr Izzar turut memberikan komen dan komen tersebut turut menarik perhatian warganet :

Wahh memang nampak drama baru Ummi ni menarik lah, ramai yang tak sabar. Sempat lagi Dr Izzar menyak4t isteri tersayang yer. Apa-apa pun semoga Ummi sentiasa berjaya dalam bidang lakonan dan bahagia bersama keluarga tersayang.

Silakan SHARE..

Sumber : IG umminazeera

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..