” Mankala pun mankala lah Eica. Lawak macam mama dia, haha.. ” – Netizen

MUA Bellaz Kongsi Video Thr0wback Ketika Anak Sulungnya, Eica Sedang Membuat Video Makeup Buat Ramai Terhibur. Comel Sungguh Lah Dengar Eica Cakap !!

Bagi yang mengenali MUA Bellaz pasti pernah menonton video tutorial makeup dirinya. Ditambah pula dengan kepetahan Belllaz bercakap dan membuat lawak dalam loghat utara membuatkan ramai yang tak kering gusi ketawa.

Terbaru, meninjau di akaun Instagram Bellaz, telah memuatnaik satu video thr0wback yang memaparkan gelagat anak sulungnya, Eica yang sedang turut serta membuat live makeup. Perkongsian video itu menarik perhatian warganet.

Ketika Eica sedang mengenakan maskara di bulu matanya, kedengaran suara Bellaz telah meminta Eica untuk memberitahu kepada umum apa yang sedang dipakainya. Namun apa yang mencu1t hati apabila Eica menyebut perkataan maskara berbunyi ‘mankala’ .

Perkongsian video itu telah mendapat belasan ribu tanda suka dan ratusan komen sejak dimuatnaik ke akaun Instagram. Ke mana tumpah kuah kalau tidak ke nasi, memang Eica mewarisi bidang solekan seperti mamanya.

Jom tonton video di bawah ini :

Di ruangan komen, rata-ratanya terhibur melihat gelagat Eica ketika kecil. Antara komen-komen menarik adalah :

” Manakala pun mankala lah Eica. Lawak macam mama dia, haha. Tiba2 teringat dlu2 rajin tengok Eica dalam live Bellaz.. “

” Hahahaha comel lah budak ni, dulu2 lawak, lani cantik sungguh anak dar4 Bellaz. Tengok dia makeup lani memang macam dah pro sangat.. “

” Mankala ye Eica, haha. Pandai dia buat, langsung tak comot. Memang minat macam mummy dia jg ye.. “

” Memang ingat lagi part ni sbb duk rajin tgk live Bellaz. Sat ja Eica sekarang dah besar, segak yakmat.. “

” Awat hang pakai lagi kemas drpd aunty. Hahaha lawak betul macam mama dia juga rupanya noh, Eica2.. “

” Hahaha comey Eica, rindu nak tengok Eica main makeup2 lg macam dulu2, mesti sekarang dia m4lu2 dah kan.. “

” Orang pakai mangkala ni mama tak dengaq ka, hahaha. Eica comel sungguh, syok dok tengok Bellaz dok usik dia dulu.. “

Anak sulung Bellaz ni memang cantik orangnya. Sebelum ini, Bellaz turut berkongsi gambar ketika Bellaz ketika berusia 5 tahun dan gambar itu dilihat saling tak tumpah wajah Eica. Apa-apa pun, semoga Eica terus membesar dengan baik dan menjadi anak kebanggaan kedua orang tuanya, insyaallah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG muabellaz

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..