” Kaki tu maintain tergantung, melaw4n tu masih tak nak lepas. Haha.. ” – Netizen

Video Gelagat Anak Scha Alyahya, Lila Amina Apabila Dimar4hi Kerana Main Oven Buat Peminat Terhibur. Amboi Lila, Keras Dia Kat Situ. Bukan Main Lagi Mata Tu Jel1ng Mommy Yer. Pr0tes Nampak, Haha !!

Lila Amina merupakan anak kedua kepada pasangan Awal Ashaari dan Scha Alyahya. Seperti kakaknya Lara Alana, Lila juga mempunyai akaun media sosialnya sendiri yang mana sehingga kini telahpun mencatatkan seramai 196 ribu pengikut.

Meninjau akaun Scha Alyahya, telah dikongsikan satu video yang memaparkan gelagat Lila ketika berada di dapur. Tulis Scha, Lila menjel1ng kepadanya kerana Scha memar4hi Lila bermain oven di dapur. Amboi Lila ni dah pandailah tunjuk gar4ng dia, hehe.

Melihat kepada reaksi Lila yang membuat aksi berbaring di hadapan oven sambil tangannya masih lagi memegang penutup oven, peminat merasa terhibur. Ramai yang mengatakan begitulah perang4i anak nombor 2, ker4s kepala dan suka meraj0k.

Jel1ngan mata Lila tu cute betul dan peminat yang menonton video tersebut menjadi ger4m. Dengan muka masam ‘mencuka’ itu, Lila buat tidak endah sahaja lar4ngan mommynya itu. Amboi Lila, pr0tes sungguh-sungguh kali ini, hehe.

Jom tonton video di bawah :

Telatah oleh Lila ini telahpun mendapat perhatian daripada peminat dan rata-ratanya terhibur melihat Lila. Antara komen-komen peminat :

” Anak you senamrobik lah. s1lap haribulan boleh renang kuak dada haha. Keteg4q hang noo.. “

” Anak nombor 2 memang macam ni beb, ger4ammm comel pandai meraj0k.. hahahaa.. “

” Haha dia tetap pegang ye, testing water katanya haha. Kaki tu maintain tergantung haha comel. Melaw4n tu masih tak nak lepas haha.. “

” Tangan tetap tak mau lepas tu haha. anak nombor 2 kan ad0h jel1ngan dia, power seyhh.. “

” No 2 kannn.. biasalah keras skit… Hahaha… Tangan tu tetap tak nak lepas handle oven tu kannn… Haha.. “

” Dah frozen kaku terus kaki dia haha, ayy ger4m je tengok. Buat perang4i keras dekat situ.. “

” Pur4-pur4 pengs4n ke camne tu Lila haha. oh my god, power jel1ngan adik tu haha. Pr0tes mommy mar4h ye Lila.. “

Lila memang menguji kesabaran mommy, bertabahlah mommy melayan perang4i anak nombor 2. Sekalipun manja tetapi Lila tetap kesayangan mommy dan daddy. Semoga Lila Amina membesar dengan sihat selalu dan menjadi anak yang solehah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Scha Alyahya, IG Lila Amina

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..