” Handsomenya cucu Puan Sri Normala ni, mini Ruhila sangat.. ” – Netizen

Puan Sri Normala Samsudin Kongsi Video Dan Gambar Terbaru Cucunya Yang Comel. Alahai Dah Berlapis Dagunya, Muka C0py Paste Mamanya, Ruhila Roslan. Cantik Nama Baby, Inspirasi Daripada Cerita Turki !!

Pada tanggal 15 Jun yang lalu, Puan Sri Normala Samsudin secara rasmi bergelar Tok Mama apabila anak sulungnya, Dr Ruhila Roslan selamat melahirkan seorang bayi lelaki. Rasa syukur diluahkan oleh bek4s pengacara Nona ini atas kurniaan daripada Allah.

Terdahulu, Puan Sri Normala ada berkongsikan cerita tentang rasa sayu di hatinya apabila melihat cucunya ini melalui proses berkhatan. Hati seorang nenek begitulah, rasa sayangnya pada si cucu membuatkan air matanya gug0r ketika itu.

Meninjau akaun Instagram Puan Sri Normala, telah dikongsikan video yang memaparkan wajah penuh cucunya ini. Dek kerana Puan Sri Normala, Dr Ruhila dan suami meminati cerita Turki, maka bayi ini dinamakan sebagai Yusuf Bey.

Comel sungguh wajah Yusuf, saling tak tump4h seperti wajah Dr Ruhila. Dengan pipinya yang temb4m dan dagu yang berlapis, sesiapa yang melihat Yusuf tentu menjadi ger4m. Senyuman pun manis macam mamanya sangat.

Jom tonton video di bawah :

Ini pula perkongsian Puan Sri Normala ketika sedang meraikan ahli keluarga dan cucu suaminya yang baru pulang dari luar negara. Yusuf juga turut ada gambarnya diambil bersama Puan Sri Normala dan suami.

Jom baca perkongsian di bawah :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya )

Perkongsian oleh Puan Sri Normala ini telahpun mendapat perhatian daripada peminat. Antara komen-komen peminat :

” Beautiful family, alahai comelnya Yusuf. Semoga membesar dengan sihat, ger4m tengok dagu lapis tu.. “

” Comelnya cucu Puan Sri, alolo manja tok mama ni. Tunggu besar sikit dah boleh join tok mama kayuh basikal keliling kampung.. “

” Comelnya, sweet betul macam tok mamanya jugak. Aww muka tu mini Ruhila sangat.. “

” Masya Allah, handsomenya Yusuf Bey. Comel sangat, gara-gara cerita turki entrugul jadilah Yusuf Bey haha.. “

” Handsomenya cucu boy ni Puan Sri Normala ni, segaknya cucu tok mama, manalah tak ca1r tengoknya.. “

” Comelnya, alhamdulillah. Tengok senyuman manis tu, melt1ng sungguh. Muka Ruhila sangat.. “

” Cutenya Yusuf ni, kecil lagi dah nampak handsomenya. Besar nanti ni mesti jadi pujaan ramai macam tok mama dan mamanya.. “

Bahagianya hati sejak bergelar Tok Mama dapat dilihat dari wajah Puan Sri Normala itu. Senyuman Yusuf yang menawan lagilah buat hati Tok Mama tak keruan. Apa-apa pun, semoga Yusuf membesar dengan sihat dan semoga menjadi anak yang soleh apabila dewasa nanti.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Normala Samsudin, IG Ruhila Roslan

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..