” Nak4l lah Anuar Zain, sampai terkej0t Babah. Haha.. ” – Netizen

Video Anuar Zain Menyakat Jurusolek Nurul Shukor Sehingga Melat4h Buat Ramai Terhibur. Tak Sangka Bang Nuar Ni Suka Menyak4t Orang Rupanya, Selalu Nampak Ser1us Jer !!

Pastinya ramai yang mengenali penyanyi Anuar Zain. Anuar Zain antara penyanyi yang sudah lama berkecimpung dalam industri seni suara sejak kecil lagi dan dikatakan memiliki suara ’emas’ dan memiliki auranya tersendiri.

Kalau melihat daripada raut wajahnya ketika berada di atas pentas, Anuar kelihatan seorang yang romantik dan penuh penghayatan ketika menyampaikan sesebuah lagu. Namun lain pula yang telah dikongsikan oleh seorang jurusolek profesional mengenai gelagat Anuar yang ramai tidak tahu.

Menerusi video itu, Anuar Zain sedang disolek oleh jurusolek Nurul Shukor atau lebih dikenali dengan panggilan Babah. Namun siapa sangka, Anuar Zain telah menyak4t Babah sehingga terkej0t dan mel4tah.

Bukan sahaja meny4kat Babah, Anuar Zain juga telah membuat pelbagai mimik muka kelakar dalam video tersebut. Sehingga kini, perkongsian video Anuar Zain menyak4t Babah telah mendapat lebih 1 ribu tanda suka daripada warganet sejak ia dimuatnaik ke akaun Instagram.

Jom tonton video di bawah :

Di ruangan komen, rata-ratanya menyukai video Anuar Zain menyak4t Babah dan pelbagai respon kelakar diberikan warganet. Antara komen-komen menarik adalah :

” Nak4l lah Anuar Zain, sampai terkej0t Babah dibuatnya, hahaa kes1an. Kaki sak4t rupanya yer Abang Nuar kita.. “

” Cute tau Babah bila melat4h, sampai tergelak besar Anuar Zain, hahaha. Btw semakin berusia semakin segak dan wise lah Anuar Zain.. “

” Memang nak4l lah Anuar, haahahah kita yang tengok pun ketawa. Tak sangka ni rupanya macam ni perang4i dia, haha.. “

” Nyanyi pun nampak romantik aiseh, tapi kelakar rupanya, hahahaa. Saya peminat setia Anuar Zain dar dahulu hingga lah sekarang.. “

” Handsome lah Anuar Zain, makin berusia makin bertambah2 handsome tu. Suka lah tengok, ehehehehe.. “

” MashaAllah everytime dgr sore abang Anuar ni berget4r2 rase jantung tau. Hehehe kelakar pulak tengok video abang Anuar menyak4t Babah.. “

” Terkej0t tu paling kelakar, haha Babah. Untung lah dapat makeup artis paling handsome gitu.. “

Amboi kemain suka yer Anuar Zain dapat menyakat Babah sampai terkej0t. Apa-apa pun, semoga ikatan persahabatan Anuar Zain dan Babah akan terus berkekalan dan moga Anuar Zain akan terus berjaya dalam apa jua bidang yang diceburinya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG nurulshukor_official, anuarzain70

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..