” Muka dia tu lepas tanya ni cincin siapa, sump4h kelakar. Haha.. ” – Netizen

Video-Video Babak Lakonan Mark Adam Dan Norreen Iman Dalam Drama Bisik-Bisik Gel0ra Buat Penonton Terhibur. Couple Yang Paling Kelakar, Ada Saja Gelagat Dan Reaksi Muka Yang Buat Penonton Ketawa. Part Yang Scene Melamar Tu Memang Lawak Habis !!

Drama Bisik Bisik Gel0ra menghang4tkan lagi slot Akasia di TV3. Hanya berbaki beberapa episod sahaja lagi, drama hebat ini menggandingkan pelakon Redza Rosli, Raysha Rizrose, Mark Adam, Norreen Iman dan ramai lagi.

Drama yang bermain dengan emosi penonton ini membuatkan penonton diulit pelbagai rasa. Gandingan Mark sebagai Ali dan Norreen sebagai Ati menarik lagi perhatian penonton untuk terus melekat di hadapan kaca televisyen.

Meninjau akaun Instagram Drama Sangat, telah dikongsikan video yang memaparkan lakonan Mark dan Norreen. Babak Ali melamar Ati dengan menggunakan trick memasukkan cincin dalam bekas aiskrim membuatkan penonton terhibur.

Walaupun si Ali ini ‘blur’ , ada juga ideanya untuk melamar Ati dengan cara sebegini. Reaksi wajah Ali dan Ati juga mencuit hati. Walaupun pertama kali bergandingan bersama, Mark dan Norreen nampak serasi dan ada hashtag baru iaitu AtidanAliTillJannah.

Jom tonton video di bawah :

Antara babak-babak kelakar yang lain lakonan Mark dan Noreen dalam drama Bisik-Bisik Gel0ra :

Video-video ini telahpun mendapat perhatian daripada peminat dan antara komen-komen peminat yang dapat kami kongsikan untuk pembaca :

” Bila nak kompang dipalu nie Ali dan Ati . sweet dah mcm gula tump4h selori dah haha. Terus ditep0knya tangan kakak Jad tu haha.. “

” Eh eh… karakter ampa berdua jer buat h1lang str3ss dekat jad. Alahai sweetnya lah melamar. Bijaklah Ali.. “

” Sweet couple, penyeri drama haru biru ni. Perfect match, kelakar Ali dan Ati ni. Luar drama pun macam tu jugak haha.. “

” Ati Ali, tak boleh blah dengan ko orang berdua ni haha. Lucu la couple ni, sweet sangat. nasib baik tak tertelan terus haha.. “

” Alaaa kenapa tak buat biar Ati masuk mulut cincin tu.. baru gempak reaction muka Ati. Lawak la depa ni.. “

” Blushing ter0k, Aku tak leh lah noreen jadi watak ni. Muka dia tu lps tnya ni cincin siapa, sump4h kelakar haha.. “

” Aku memang tak boleh move on dengan depa 2 nie… ad0ii keras kej0ng perut aku lah.. “

Lakonan yang cukup menghiburkan dan kelakar. Mana tahu pada masa akan datang bakal ada lagi gandingan Mark dan Norreen. Apa-apa pun, semoga Mark dan Norreen terus maju jaya dalam bidang lakonan dan murah rezeki selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Drama Sangat, IG Mark Adam, IG Norreen Iman

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..