” Saya dah cakap dia gar4ng, korang tak caya.. ” – Hairul Azreen

Video Alisa Aisyah Mem4rahi Abangnya, Yusuf Iskandar Buat Ramai Terhibur. Amboi Gar4ngnya Alisa Tapi Comel Pakai Telekung. Muka Abang Tu Tetap Cool, Adik Mar4h Pun Senyum Jer !!

Permata hati Hairul Azreen dan Hanis Zalikha iaitu Alisa Aisyah dan Yusuf Iskandar sememangnya sering menjadi perhatian di media sosial. Kedua adik beradik ini mempunyai sejumlah pengikut yang sangat ramai sehingga mencecah jutaan orang di akaun Instagram.

Meninjau ke akaun Instagram, video terbaru Alisa dan Yusuf yang dikongsikan telah meraih perhatian ramai. Alisa dan Yusuf serta ibu mereka berada di masjid menunaikan solat tarawih. Kemudian mereka ingin mengambil gambar bersama namun sebaliknya berlaku.

Alisa memar4hi Yusuf kerana tidak membenarkan Yusuf turut serta bergambar. Alisa menjer1t ke muka abangnya, namun reaksi yang diberikan oleh Yusuf sangat cool. Yusuf hanya tersenyum memandang Alisa dan tidak membalas apa-apa.

Perkongsian ini telah menerima lebih daripada 96 ribu tanda suka buat masa ini sejak ia dimuatnaik. Menurut Hairul, Alisa sememangnya seorang yang gar4ng berbanding abangnya. Yusuf nampak seorang yang lemah lembut.

Jom tonton video di bawah :

Di ruangan komen, ramai yang tidak menyangka Alisa seorang yang gar4ng. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Abang yg lembut , adik yang gar4ng.. Cakap apa tu sayang . Abg yusuf with daddy ke  so cute laa u.. sejuta kali repeat tengok.. “

” Gar4ngnya alisha.. Halah mar4h pun comel ish.. Anak kedua mmg gar4ng hehe.. lebih sepuluh kali kami ulang.. “

” Gar4ng pun comel.. g4ngster la alisa .. ya Allah cutenya alisa pakai telekung.. haha, abg pun kuat menyak4t.. ok ok now baru percaya gar4ng betul.. “

” Halah halah kerut dahi dia.. abang p ikut daddy laa.. Bujibu pun boleh undur diri kalau gar4ng macam ni .. Abg maintain senyum walaupun adik muka jadi gar4ng.. “

” Alahai comel walau gar4ng.. cuute nye anak2 haniszalikha ..Alhamdulillah anugerah Allah yg paling bernilai.. “

” Alisa gar4ngnyaaa dengan abang yusuf .. Eeeeee ulang banyak kali sbb tak puas tgk dia garang.. saya akui anak kedua mmg gar4ng skit.. ” 

” Dia bls dend4m mase kt redang tak ley gamba skali ngan abg & daddy dia, boy only … yang penting muka yusuf tu.. “

Komen dari Hairul pula :

Agaknya sindr0m anak nombor 2 sememangnya seorang yang gar4ng kan. Admin pun setuju juga dengan kebanyakkan komen-komen daripada netizen. Apa pun Alisa Aisyah sangat comel mengenakan telekung. Ger4m melihatnya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Alisa Aisyah

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..