” Cantik dan comelnya Leona pakai telekung.. ” – Netizen

Muatnaik Gambar Memakai Telekung, Penampilan Anak Azhar Sulaiman, Kasih Iris Leona Raih Perhatian Ramai. Wah Nampak Berbezalah Wajah Leona, Cantik Dan Manis !!

Kasih Iris Leona merupakan anak kepada pelakon Azhar Sulaiman. Baru berusia 20 tahun, Leona juga agak popular di media sosial. Leona mempunyai sejumlah pengikut yang ramai di akaun Instagram iaitu lebih 300 ribu orang.

Terbaru di akaun Instagramnya, Leona telah memuatnaik sekeping gambarnya memakai telekung beserta ucapan salam Ramadhan di ruangan kapsyen p0sting tersebut. Turut dikongsikan gambar ruangan rumahnya di mana Leona menunaikan solat berjemaah.

Jarang sekali berkongsi gambar berhijab, perkongsian Leona ini telah meraih perhatian ramai netizen. Ramai memuji penampilan Leona yang nampak begitu cantik dan manis sekali. Selain itu, ruang rumah Leona yang luas turut mencur1 perhatian.

Di ruangan komen, ada juga yang mendoakan agar suatu masa nanti Leona terbuka hati untuk mengenakan hijab. Perkongsian ini telah menerima lebih daripada 26 ribu tanda suka buat masa ini sejak ia dimuatnaik.

Jom lihat perkongsian di bawah :

( Klik butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnnya.. )

Ramai yang memuji kemanisan wajah Leona apabila bertudung. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” Cantik dan comelnya leona.. selamat berpuasa buat leona. harap suatu masa nanti terbuka hati untuk berhijab.. “

” Cantik.. Omg sis u r so pwetty in telekung.. infinity beauty, Awhhh youu looksss adorable.. so sweet Leona ..”

” Subhanallah, cantik sangat orangnya..  Leona with telekung also cute..  telekung tu beli di mana ya.. cantik sangat.. “

” Alhamdulilah, lawanya leona.. kan cantik macam ni, look so so cute.. besar dan cantiknya rumah leona.. seronok.. ” 

” How could she look so cute.. salam ramadhan leona.. Cantiknya pakai telekung. I pakai telekung bulat macam telur.. “

” I have watched it after sahur this morning.. Kan cantik mcm ni moga terbuka hati untuk terus istiqomah .. “

” MasyaAllah cantiknyaaa leona bertelekung.. Bestnya solat ramai ramai berjemaah kat rumah.. besarnya rumah u.. “

Cantik dan manis bukan ? Apa-apa pun kita doakan yang terbaik buat Leona. Semoga Ramadhan tahun ini memberi seribu makna buat Leona. Selamat menjalani ibadah puasa diucapkan kepada Leona dan keluarga.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Kasih Iris Leona

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..