” B0ss belakang dah ker0t kening tu, fokus betul mengira.. ” – Netizen

Gelagat Anak Zahirah Macwilson, Isaac Raees Seperti Membuat Kira-Kira Buat Ramai Terhibur. Amboi, Kira Apa Tu Isaac Sampai Berker0t Muka !!

Meninjau ke akaun Instagram Lovezm95, p0sting terbaru mengenai anak kepada pasangan selebriti popular, Zahirah Macwilson dan Aiman Hakim Ridza iaitu Isaac Raees telah membuatkan ramai peminat merasa terhibur.

Isaac yang berada di dalam kenderaan di bahagian belakang seperti sedang membuat kira-kira dengan menggunakan jarinya. Amboi, apalah yang dikira oleh Isaac ye. Macam banyak jer pengiraan Isaac tu yer.

Untuk makluman, keluarga ini sedang dalam perjalanan untuk pergi bercuti. Ini juga merupakan percutian pertama buat Isaac. Agaknya Isaac sedang mengira budget untuk percutian kali ini kot, hehe. Macam dah pandai mengira je Isaac ni.

Perkongsian ini telah menerima lebih daripada 300 tanda suka buat masa ini sejak ia dikongsikan. Selamat bercuti kepada Isaac sekeluarga. Pastinya percutian kali ini amat menyeronokkan dengan gelagat comel Isaac.

Di ruangan komen, ramai yang ger4m melihat gelagat Isaac yang comel itu. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” B0ss belakang dah ker0t kening tu .. Fokus betul mengira, comel betul isaac.. boleh jadi akauntan ni.. pandai budget.. “

” Comel isaac, sambil kira untung, sambil bagi tips business, usahawan muda.. pandai ke mengira tu.. “

” Kira apa tu.. isaac dah pandai kira ye.. comel sangat.. b0s tgh kira duit minyak tu.. kira budget untuk shopping.. “

” Kira apa tu, pandai sangat dan peramah.. b0s kira budget shopping raya.. ijack handsome boy, luv u laaa.. “

” Comelnya bud4k kecik ni. Semoga membesar dgn sihat dan comel.. ger4m tengok dan pandai mengira ke tu.. “

” Love from melbourne . Wow nak pergi mana tu isaac sampai kira budget bagai tu.. wah, kecik kwcik dan pandai ye.. “

Alahai, comel sangat Isaac. Apalah yang difikirkan oleh Isaac dengan gaya mengira tu. Semoga Isaac Raees membesar menjadi anak yang baik, mendengar kata serta berjaya di dunia dan di akh1rat.  Insyaallah, amin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Lovezm, Zahirah Macwilson

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..