” Typical ayah-ayah jaga anak, macam anak patung dibuatnya. Hehe.. ” – Netizen

Video Azwan Kombos Bersenam Sambil Memangku Anak Keduanya, Ahmed Cur1 Perhatian Peminat. Wah Steady Je Bersenam Sambil Pegang Baby, Baby Pun Comel Sangat !!

Pastinya ramai mengenali Azwan Kombos yang merupakan suami kepada pelakon, Ezzaty Abdullah dan juga seorang pelakon. Meninjau ke akaun Instagram, Azwan memuatnaik sebuah video yang memaparkan dirinya sedang bersenam.

Video berdurasi beberapa saat itu  dirakamkan oleh anak sulung mereka iaitu Harum Dahlia. Apa yang mencur1 perhatian ramai ialah Azwan bersenam sambil memangku anak keduanya yang baru berusia sebulan.

Bayi lelaki comel yang diberi nama Ahmet dilihat diam sahaja dan ini memudahkan lagi Azwan untuk melakukan exercise berbasikal. Bagus sangat Ahmet walaupun sedang berjaga namun Ahmet tidak merag4m.

Selain itu, wajah comel Ahmet turut mencur1 perhatian ramai dengan hidungnya yang mancung dengan kulitnya yang putih gebu. Sekali pandang nampak seperti anak patung sahaja. Bagus sangat Ahmet memberi kerjasama ketika daddy exercise.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian ini menerima pelbagai reaksi daripada netizen. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” Ensomboy Ahmet semoga mnjadi anak soleh… Chomelnya…smoga membesar dgn sihat.. Doakan aunty juga dp baby.. “

” Eee budak comel ni. Ger4m betul, Semoga Ahmet dan kakaknya Harum menjadi anak² yg soleh dn solehah. Aamiinn .. “

” Comey. Semoga sentiasa sihat dan bahagia ahmet . Semoga menjadi anak yang soleh.. relaks jer daddy jaga.. “

” Geramnya nape comel sgt ni.. semoga menjadi anak yg soleh ya ahmet.. daddy exercise, baby elok jer diam.. “

” So cute baby Ahmet..semoga mnjd anak yg soleh dan mmbsr dgn sihat dan berjaya didunia & diakhirat.. Aamiin.. “

” Typical ayah2 jaga anak, cantiknya baby.. MasyaAllah comel nya. Moga membesar menjadi anak yang baik ya Ahmet .. “

” Lorr hai.. Mcm anak patung dibuatnya.. Comelnya.. Bg semangat tu ye baby.. That’s a real baby Haha.. putih comel baby.. “

Biasalah bila bapa-bapa menjaga anak-anak sememangnya semp0i habis. Nampak santai dan relaks sahaja kan. Semoga Ahmet membesar dengan sihat, menjadi anak yang soleh serta berjaya di dunia dan di akh1rat.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Azwan Kombos, Ezzaty Abdullah

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..