” Fadzil ada bakat terpendam, tapi better pendam jelah terus, haha.. ” – Netizen

Yana Samsudin Kongsi Video Sedang Menyanyi. Namun Gelagat Suaminya, Fadzil Zahari Yang Mencelah Menyanyi Bersama Buat Peminat Terhibur. Ad0i Sampai Tutup Mulut Yana, Terkej0t Sangat Tu. Tak Pernah Tak Kelakar Fadzil Ni !!

Selepas berkahwin, berhijab dan memiliki cahaya mata, pelakon dan penyanyi, Yana Samsudin seolah-olah memperlahankan aktiviti seninya. Malah wajahnya lebih kerap muncul sebagai pengacara dan penceramah bebas berkaitan perniagaan serta kekeluargaan.

Meninjau di akaun Instagram, Yana ada berkongsi satu video yang memaparkan dirinya sedang menyanyi. Menerusi video itu, Yana menyanyikan lagunya yang bertajuk ‘Begini Caranya’ bersama pelakon Shaheizy Sam pada tahun 2012.

Namun, Yana ada berkongsi satu cerita yang menyatakan bahawa sebelum ini ramai yang meminta Yana berduet bersama suaminya, Fadzil Zahari. Namun Yana terpaksa menolak dengan baik atas sebab-sebab tertentu.

Sempat berseloroh pada akhirnya penulisannya yang dirinya merasa serba salah untuk memberitahu hal sebenar. Namun rupanya, video yang dikongsikan oleh Yana itu telah menjawab persoalan hal yang diceritakan oleh Yana.

Jom tonton video di bawah ini :

Di ruangan komen, rata-ratanya terhibur setelah mendengar nyanyian oleh Fadzil. Malah ada juga yang meluahkan rasa rindu terhadap nyanyian Yana. Antara komen-komen manarik adalah :

” Fadzil ada bakat terpendam, tapi better pendam jelah terus, haha. Tersedak aku dengar part last tu, adehhh.. “

” Sekali masuk ah r0sak lagu bang, haha si isteri tu punya lah menyanyi sedap, hahaha slumber betul, buat muka tak bersalah.. “

” Hahhahaha dah tahu jawaban Yana, hahahaha Fadzil simpan jelah bakat kau, pengs4n aku dengar suara.. “

 ” Alahai merdunya suara kak saya cair dengar, namun suara abangnya terus buat saya menang1s, hahaha.. “

” Tetibe rindu nak tengok Kak Yana dan Syaheizy Sam berlakon bila dengar Kak Yana menyanyi lagu ni.. “

” Hahahahahahah. Aa ghisau dengar last tu, terkej0t isteri dengar suara sebenar sang suami tu, bersabar jalh.. “

” Lari habis penonton kalau buat konsert ni, haha biar Yana jalh sorang menyanyi yer. Fadzil jadi pendengar sudah haha.. “

Ad0hai kelakar lah tengok video Yana dan Fadzil ni. Baru nak ajak suami join menyanyi, sekali dia buka suara, terus terkej0t Yana. Apa-apa pun, semoga Yana dan Fadzil terus kekal bahagia bersama sehingga ke syurga.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Yana Samsudin

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copright akan dikenakan..