” Sed1hnya dengar luahan Matin, rindu sangat tu dekat arw4h ibu dia.. ” – Netizen

Video Anak Shuib Sepahtu, Matin Sedang Pujuk Mahu Tidur Berlengankan Tangan Odeynya Buat Ramai Seb4k. Part Matin Tunduk Kepala Cakap Tangan Odey Lembut Macam Tangan Ibu Tu Memang Touching Sangat !!

Baru menjangkau usia 7 tahun, dirinya telah kehilangan ibu tersayang dengan sekelip mata. Dengan usianya sebegitu mestinya si kecil ini memerlukan sepenuh perhatian dan kasih sayang seorang ibu. Begitu lah yang dialami oleh anak arw4h Siti Sarah Raissuddin, iaitu Ariq Matin.

Meninjau di akaun Instagram milik ibu t1ri arw4h Siti Sarah, Makder telah berkongsi satu video yang memaparkan gelagat Matin bersamanya. Menerusi video itu, Matin sedang memuj0k odeynya untuk tidur bersamanya.

Pada awal video, kedengaran Makder telah menjelaskan kepada Matin bahawa malam tersebut adalah gilirannya menemani Talita dan menyuruh Matin untuk tidur bersama atuk. Namun Matin  tidak mahu tidur bersama atuknya dan terus memuj0k untuk tidur bersama Makder.

Paling menyent0h hati adalah melihat dan mendengar luahan Matin dalam video tersebut apabila dia menyatakan sebab mahu tidur bersama Makder kerana tangan Makder lembut seperti tangan arw4h ibunya.

Jom tonton video tersebut di bawah ini :

Perkongsian video itu telah membuat ramai yang turut menjadi seb4k setelah mendengar apa yang dikatakan oleh Matin. Antara komen-komen menarik adalah :

” Paling touching part ‘odey punya paling lembut dengan ibu’ Allahu. Nampak sangat Matin ni memang rindu dekat arw4h ibu dia.. “

” Sed1hnya dengar luahan Matin, rindu sangat tu dekat arw4h ibu dia. Jarang nak tengok Matin cakap sed1h2 macm ni.. “

” Ciannya. Tangan odey lembut mcm tangan ibu. Allahuakbar ank, tangan odey jd pengubat rindu awak kat ibu ye. I’m cry1ng.. “

” SubhanAllah, Allhamdulilah. Allah kirimkan odey pengganti ibu, tunaikan amanah dgn ikhlas yer odey, sayu dengar Matin cakap macam tu.. “

¬†” Semoga odey sehat walafiat panjang umur dapat jaga Talita, Uwais, Matin dan Ayash Aamiin.. “

” Allahu seb4k dengar bila dia sebut tangan oder lembut mcm tangan ibu. Sed1hnya bila dgr matin sebut “IBU” ingatan yg tak pernah putus dari anak2 merindui seorang IBU.. “

” Asal mata sy bertakung, hurmm. Mesti diorang rindu nak pel0k ibu, semoga keluarga ini diberikan kekuatan.. “

Berat ujian emosi buat anak-anak arw4h. Alhamdullillah ada Odey yang sentiasa bersama-sama mereka. Apa-apa pun, semoga anak-anak ini membesar dengan baik dan menjadi anak-anak yang soleh serta solehah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Suciuwais, Siti Sarah Raissuddin

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copright akan dikenakan..